Iminzilion Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Klikk her for å se bilde Toweret som jeg laget før tg HAr 2 lilla katode i den. Kledd alt utenom toppen med sebra stoff Der som cd-rommene stikke ut lyser opp i mørket siden det ene lyset ligge der og på det bilde så stikke brenneren litt ut.. fordi hovedkortet har noe dritt som stenge for cdbrenneren. har noen småplaner til. har bare ikke kommet så langt Hva synest derE? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med å lage en front i tre, for og så trekke sebra skinnet over, slik at cd-rommen ikke stikker ut så veldig... ganske stili Lenke til kommentar
stidz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 satt du på rad 1 på TG? så den der tror jeg. men syntes du burde trekke skinnet over hele kabinettet jeg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 rad 1 tja. var vel rad 5. men den første som var med inngangen ja Meningen var å trekke på toppen og.. men jeg kjøpte for lite.. og de i butikken var utsolgt. skal snart ta meg en ny tur og sjekke om de har fått inn Lenke til kommentar
stidz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ok da så. ja 5 var det vel. tenkte ikke på at radene ikke starta likt. men så det hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå