Lacim Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 https://prisguiden.no/produkt/2571 512 mb PC2700 CL2 fra twinmos for 315 kr inkl moms... Er ikke det en _liten_ feilprisning? Det er jo godt under 1 kr for en MB... Lenke til kommentar
tli Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er nok en feil der, ja. Fant den ikke på sidene til komplett, så det er vel ikke mulig å gjøre handelen der. Samtidig så er det vel sånn at du ikke kan kreve å få det til en pris som åpenbart er feil? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Får du ordrebekreftelse kan du kreve varen til avtalt pris. Lenke til kommentar
xertus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har akuratt bestilt og fått ordre bekreftelse, veldig bra viss ordre bekreftelsen er bindene lol Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Råttent at det er PC2700, men de kan vel muligens klokkes til 3200 med litt mer konservative timings. Bestilte meg en brikke jeg og, får bruke den til noe annet. Lenke til kommentar
xertus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har 256 mb sd ram på et msi combo kort som tar sdram og pc2700, så for meg blir det stor forskjell hehe Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Og som vanlig florerer feil informasjonen her på forumet. Det med annonsert pris og rett til å kjøpe den er i markedsføringsloven. Den har ein liten viss paragraf, som seier av viss feilprisinga er åpenbar så er ikkje kontakta gjyldig og selgar kan gå frå den uten at han står til ansvar for noko. Om butikken gjennomfører handelen likevel er dette berre god service frå butikken og ikkje eit pålegg lovmessig. Det enklaste er å kontakte mpx og spørre om det er rett pris, viss du er den første kan det god hende at du før kjøpt den til den prisen sjølv om det er feil prising. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Dette kan jo vurderes, siden prisguiden sier at også komplett har den til ca. samme pris (+25) kr. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ser faktisk ut at ram prisene er på vei nedover, gått ned ca 150.- på 2 uker(iallefall den 512 brikka jeg har fulgt med på). Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vel, ettersom jeg har gitt opp overklokkingen av min xp 2500 & heller vil ha 1 gb med ram (3d studio trenger jo litt ) så er jo dette et godt tilbud. Hmmm. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dette kan jo vurderes, siden prisguiden sier at også komplett har den til ca. samme pris (+25) kr. Mitt svar gjekk på viss produktet var feilprisa. Men sansynligheiten for at mpx og komplett feilpriser samme vare samtidig er litt for liten til at det skal hende. No ligg jo dei andre butikkane nesten på dobbel pris, så viss komplett ikkje hadde hatt same pris også ville eg ha kalt det ein feilprising og då ville min forrige post vore gyldig. Men det er eit godt tilbud, så dei som ikkje treng ram som er raskare enn PC2700 (333) så kvifor ikkje slå til på tilbudet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hmmm, er fjernet nå.. Men under min odre står det godkjent Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hvis du får den til de 350kr, si ifra på forumet, skal nok ha meg litt mer minne da gitt Lenke til kommentar
Savage Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Okay, jeg bestilte meg denne brikken litt tidligere i dag selv.. Har et spørsmål da. Hva slags forskjell vil man merke mellom PC2700 -> PC3200? Bruker pc'en for det meste til spilling, se på video, bilderedigering osv. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Om cpuen er ein med 333(166) bus merker du ingen forskjell, dermiot har ein 400(200) bus vil ramen kjøre på lavare hastigheit enn cpuen, og dermed skapa ein liten flaskehals (dog det går ann å fikse gjennom overklokking og slikt). mvh JanEirik Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmmm, ser ut som om flere butikker har senket prisene? Dessuten har pcutstyr lagt inn denne i systemet igjen. En liten prisnedgang på ram her kanskje? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Var nok en feil ja.. Var for godt til å være sant uansett... Fikk denne mailen: Hei! Vedr din bestilling av vare 204063 TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC333MHz) Det har dessverre skjedd en feil i vårt system og en gammel vare har blitt aktiv. Dette er en utgått vare som ikke vil komme tilbake. Vi ser oss derfor dessverre nødt til å slette den angitte varen på deres ordre. Vi har prøvd å få kontakt med deg på telefon i dag, men ikke lykkes i det. Til informasjon har vil inntil problemet er løst valgt å sette prisen på varen til kr 1240,-, slik at vi ikke skal oppleve flere slike tilfeller som dette. Vi beklager strekt det som har skjedd i denne saken og håper du har forståelse for dette. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Då var det nok leverandøren som hadde feil aktivert produktet igjen (norek??), og dermed satt to forhandlarar med liknade priser. mvh JanEirik Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jau, de ringte til meg også å sa dette. Synd... men men Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Ringte meg også. Fikk dog gratis frakt på en eventuell ordre jeg skulle ha i fremtiden. God service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå