Nubby07 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Når jeg spiller på clan serveren min har jeg ping problemer! max ping på serveren er 160 før du blir auto kicked for high ping! Min ping ligger på ca 165-170! SÅ jeg får ca spille 10 sek før jeg blir auto kicked! Hvordan kan jeg få min ping til å bli lavere? Håper på svar! Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 kom det sånn plutselig? har du hatt problemet før? er du sikker på at du ikke laster ned noe mens du spiller? Det beste er vel å kontakte levrandøren din Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 jeg har lastet ned endel plug-ins til morrwoind men aldri mens jeg spiller!!!!!! jeg spiller med Trådløst nettverk! Og problemet kom for 1 uke siden eller no! plz hjelp! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jeg har lastet ned endel plug-ins til morrwoind men aldri mens jeg spiller!!!!!! jeg spiller med Trådløst nettverk! Og problemet kom for 1 uke siden eller no! plz hjelp! Jeg spiller også med trådløst nettverk og har hatt store pingproblemer. Tror det har noe med det å gjøre, for på pcen som styrer husets internett, er det stabil, god ping. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) tråløst nettverk ja, det kan no hende noen bruker Wlanet ditt uten du vet om det, har du aktivisert WEP på routeren din? Hva er status på nettverks tilkoblingen perfekt, god eller dårlig? Endret 5. mai 2004 av _Finch_ Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 det er bra forbindelse! så det er jo bra da! og WEP er ikke aktivert på ruteren! Men jeg har bare en Hard Disk som spiner 4800 rotasjoner pr minutt! kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) tja det med at hardisken din har kun 4800 rpm mener jeg på ikke skal ha noe å si for det du får i ping, men for all del aktiver WEP..... Endret 5. mai 2004 av _Finch_ Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvordan aktiverer jeg WEP? Endret 7. mai 2004 av Nubby07 Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 er det noen som vet??? vær så snill å fortell for jeg har enda ikke løst problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå