cyberjon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Heisann , Er det noen som har erfaring fra de colorcase modellene som selges hos microplex? Tenkte mest på "air black" . Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har den sjølv... sensorene er fine og heile toweret er greitt. fronten er litt veldig plast men den funker fint. styre delen til viftene er også grei, kan velde mellom 10 farter og det funker fint, einaste at viftene som følger med (80mm og 120 i mitt tillfelle) er litt dårleg (bråkar på full guffe). det er eit fint standard, lite fancy kabinett som gjer jobben den skal godt og har eit stort pluss for pris og temp målere og hastigheits regulator... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har litt fordommer mot air black, en spillcafè jeg pleide å vanke på før som hadde _kun_ det kabinettet Sikkert et fint kabinett likevel Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det kommer jo helt an på hva du skal bruke det til, skal det stå på rommet eller skal du dra det med på lan o.s.v Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har et Imperial fra Colorcase. Syns det var så stygt at jeg tok et første inngrep i front, som senere blir byttet helt ut med lexan eller plexi. Men syns de er greie, men man får hva man betaler for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå