Gå til innhold

Hvor mange prosent advarsel har dere?

Purify

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh, har 30% tror jeg. Fikk blant annet fordi jeg sa, klart og tydelig, at jeg ikke trodde på vedkommendes dårlige unnskyldning om at han/hun hadde "mistet" CD-keyen sin. Jeg trodde ikke på han/hun, og skrev: "How about my ass at du mista CD-keyen din!"

Det resulterte i warn. I tillegg fikk jeg warn fordi jeg skrev "rapportert" i et innlegg jeg rapporterte.

Kanskje jeg får et for dette innlegg også, men jeg synes det var ytterst drøyt å gi meg en fordi jeg skrev "rapportert"... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ehh, har 30% tror jeg. Fikk blant annet fordi jeg sa, klart og tydelig, at jeg ikke trodde på vedkommendes dårlige unnskyldning om at han/hun hadde "mistet" CD-keyen sin. Jeg trodde ikke på han/hun, og skrev: "How about my ass at du mista CD-keyen din!"

Det resulterte i warn. I tillegg fikk jeg warn fordi jeg skrev "rapportert" i et innlegg jeg rapporterte.

Kanskje jeg får et for dette innlegg også, men jeg synes det var ytterst drøyt å gi meg en fordi jeg skrev "rapportert"... :dontgetit:

De syntes nok bare det var unødvendig at det skulle skrives rapportert. Men men..

Lenke til kommentar

Denne posten er totalt meningsløs og den gir et inntrykk for at du får mer "creds" etter hvor mye advarsler du har fått.

Derfor stenges denne...

Forumsbrukerne oppfordres til å holde seg innenfor Retningslinjene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...