TLZ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Huff.. Var på skolen i dag.. en elev så og lo på det som underholdning! nei slikt blir eg kvalm og det gjør bare at eg blir en enda sterkeere usa motsander...(satt veldig på spissen) Alså mener at eg er mot måten usa oppfører seg der nede (og ellers i verdens politkken)... Endret 5. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har nå sett den lange versjonen. Forklarte ikkje akkurat så mykje meir denn, var klippet, så det må finnest ein lenger versjon. I den lange versjonen ser du ein mann som spring med eit langt tynnt objekt frå bilen til åkeren og slepp objektet der. Deretter går han tilbake til bilen, så er det litt gåing fram og tilbake. Så seier helikopterpiloten at han har sett dei holde eit våpen og åpnar så ild. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Desert Combat er jo et spill for paramilitære tullinger.. Og jeg vil igjen presisere at krig er unødvendig og bare dumt. Har sett hele filmklippet nå (Åpnes bare i VideoLAN (for de som vil prøve(filen er korrupt eller noe))), og synes ikke det beviser noe som helst.. Det røret kan være hva som helst! Og å angripe sivile med et forba*na gunship... 30mm kanon.. Det er bare sykt... Og baklager at jeg kaller deg paramilitær... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Huff..Var på skolen i dag.. en elev så og lo på det som underholdning! nei slikt blir eg kvalm og det gjør bare at eg blir en enda sterkeere usa motsander... Så flott at man ikke klarer å gjøre litt research og trekke sine egne konklusjoner... Han klassekameraten din lider vel av ung alder. Hvis man skal være USA-motstander, kan man hvertfall ta seg tid til å finne fakta som bygger opp under påstandene sine.. Og denne filmen er IKKE en slik sak. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Herbie... Unødvendig å insinuere at TLZ er ung... Og dessuten.. Om jeg aksepterte at dette røret var et våpen, så er det å drepe en skadet fiende med vilje en krigsforbrytelse ifølge internasjonal lov. Man ser jo helt klart at dette skjer.. "Yes, he is wonded" elns... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Paramilitær var bare noe jeg slengte ut fordi du godtar krig, og fordi du har soldat-avatar... EDIT: Krig som i å drepe mennesker for å løse en konflikt... Hvilke type krig trodde du jeg snakket om? Drepe mennesker for å løse en konflikt... da har vi det klart. Det kan faktisk tydes på flere måter. For hvilken konflikt? Irak vs. USA skjønner jeg hva du mener, og støtter deg. Men hva med f.eks når nazi-tyskland angrep Norge? Skulle vi da gjøre motstand, eller la de gjøre hva de vil, for krig er uansett dumt? Tror det kommer litt an på situasjonen, og hvordan du ser på det. Men skjønner jeg deg rett, er jeg vel enig tenker jeg. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Greit Decline, la meg utdype hva jeg mener. Hvis et land angriper et annet land, burde landet få lov til å forsvare seg. Det er jo forsåvidt akkurat det Irakerne gjør (de gjør det ikke i dette klippet). Altså.. Å angripe er galt, å forsvare seg er ofte nødvendig... Men hvis Usa hadde klart å føyse seg etter FN så ville vi hatt mange færre kriger i verden, og Usa har tross alt ikke noe i Irak å gjøre. Og hvis du trekker frem 11. september eller noe, så har jo strengt tatt det ikke noe med Irak å gjøre, og det hadde vært enkelt å fjerne Saddam på en annen måte. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Desert Combat er jo et spill for paramilitære tullinger.. Og jeg vil igjen presisere at krig er unødvendig og bare dumt. Har sett hele filmklippet nå (Åpnes bare i VideoLAN (for de som vil prøve(filen er korrupt eller noe))), og synes ikke det beviser noe som helst.. Det røret kan være hva som helst! Og å angripe sivile med et forba*na gunship... 30mm kanon.. Det er bare sykt... Og baklager at jeg kaller deg paramilitær... Hva med å skaffe deg litt alder før du skal være så tøff? Gå tilbake til CS ditt troll. Og de som idenfiserte "røret" til å være et våpen har LITT mer peiling enn deg, og satt ikke å mysa på en 150x150 mpg fil. Og de angrep dem med 30mm kanonen.. skulle de landa og kasta stein på dem istedet kanskje? Man tager det man har, så lenge det gjør nytten. Momentan død = human død. Han stakkaren under lastebilen derimot, han rakk å lide. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Desert Combat er jo et spill for paramilitære tullinger.. Og jeg vil igjen presisere at krig er unødvendig og bare dumt. Har sett hele filmklippet nå (Åpnes bare i VideoLAN (for de som vil prøve(filen er korrupt eller noe))), og synes ikke det beviser noe som helst.. Det røret kan være hva som helst! Og å angripe sivile med et forba*na gunship... 30mm kanon.. Det er bare sykt... Og baklager at jeg kaller deg paramilitær... Hva med å skaffe deg litt alder før du skal være så tøff? Gå tilbake til CS ditt troll. Og de som idenfiserte "røret" til å være et våpen har LITT mer peiling enn deg, og satt ikke å mysa på en 150x150 mpg fil. Og de angrep dem med 30mm kanonen.. skulle de landa og kasta stein på dem istedet kanskje? Man tager det man har, så lenge det gjør nytten. Momentan død = human død. Han stakkaren under lastebilen derimot, han rakk å lide. Jeg spillere verken CS eller DC... Og min alder er heller ikke spesielt lav, uten at det skal ha noe å si. Og jeg har mine tvil om disse våpenekspertene du snakker om.. Jeg vet ikke helt, men filmen kunne godt ha vært 1600x1200 for min del... Sikkert enda bedre kvalitet en det også.. Men dette objektet ville allikevell fremstå som et ensfarget rør. Det kan godt ha vært et landbruksredskap.. Det var jo tross alt en traktor der også. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Herbie... Unødvendig å insinuere at TLZ er ung... Og dessuten.. Om jeg aksepterte at dette røret var et våpen, så er det å drepe en skadet fiende med vilje en krigsforbrytelse ifølge internasjonal lov. Man ser jo helt klart at dette skjer.. "Yes, he is wonded" elns... Insinuerer ingenting jeg, han eleven kan jo gå i et annet trinn for alt jeg vet. Men hvis man ler man ler av slikt er det meget stor sjanse for at det er en med ikke alt for mange år på baken. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Huff..Var på skolen i dag.. en elev så og lo på det som underholdning! nei slikt blir eg kvalm og det gjør bare at eg blir en enda sterkeere usa motsander... Så flott at man ikke klarer å gjøre litt research og trekke sine egne konklusjoner... Han klassekameraten din lider vel av ung alder. Hvis man skal være USA-motstander, kan man hvertfall ta seg tid til å finne fakta som bygger opp under påstandene sine.. Og denne filmen er IKKE en slik sak. Klassekamerat... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Desert Combat er jo et spill for paramilitære tullinger.. Og jeg vil igjen presisere at krig er unødvendig og bare dumt. Har sett hele filmklippet nå (Åpnes bare i VideoLAN (for de som vil prøve(filen er korrupt eller noe))), og synes ikke det beviser noe som helst.. Det røret kan være hva som helst! Og å angripe sivile med et forba*na gunship... 30mm kanon.. Det er bare sykt... Og baklager at jeg kaller deg paramilitær... Hva med å skaffe deg litt alder før du skal være så tøff? Gå tilbake til CS ditt troll. Og de som idenfiserte "røret" til å være et våpen har LITT mer peiling enn deg, og satt ikke å mysa på en 150x150 mpg fil. Og de angrep dem med 30mm kanonen.. skulle de landa og kasta stein på dem istedet kanskje? Man tager det man har, så lenge det gjør nytten. Momentan død = human død. Han stakkaren under lastebilen derimot, han rakk å lide. Jeg spillere verken CS eller DC... Og min alder er heller ikke spesielt lav, uten at det skal ha noe å si. Og jeg har mine tvil om disse våpenekspertene du snakker om.. Jeg vet ikke helt, men filmen kunne godt ha vært 1600x1200 for min del... Sikkert enda bedre kvalitet en det også.. Men dette objektet ville allikevell fremstå som et ensfarget rør. Det kan godt ha vært et landbruksredskap.. Det var jo tross alt en traktor der også. Du mener forsatt at jeg er en "paramilitær tulling" fordi jeg spiller Desert Combat altså? Du har en snever virkelighetsoppfatning. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Huff..Var på skolen i dag.. en elev så og lo på det som underholdning! nei slikt blir eg kvalm og det gjør bare at eg blir en enda sterkeere usa motsander... Så flott at man ikke klarer å gjøre litt research og trekke sine egne konklusjoner... Han klassekameraten din lider vel av ung alder. Hvis man skal være USA-motstander, kan man hvertfall ta seg tid til å finne fakta som bygger opp under påstandene sine.. Og denne filmen er IKKE en slik sak. Klassekamerat... oh look at my big words... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Desert Combat er jo et spill for paramilitære tullinger.. Og jeg vil igjen presisere at krig er unødvendig og bare dumt. Har sett hele filmklippet nå (Åpnes bare i VideoLAN (for de som vil prøve(filen er korrupt eller noe))), og synes ikke det beviser noe som helst.. Det røret kan være hva som helst! Og å angripe sivile med et forba*na gunship... 30mm kanon.. Det er bare sykt... Og baklager at jeg kaller deg paramilitær... Hva med å skaffe deg litt alder før du skal være så tøff? Gå tilbake til CS ditt troll. Og de som idenfiserte "røret" til å være et våpen har LITT mer peiling enn deg, og satt ikke å mysa på en 150x150 mpg fil. Og de angrep dem med 30mm kanonen.. skulle de landa og kasta stein på dem istedet kanskje? Man tager det man har, så lenge det gjør nytten. Momentan død = human død. Han stakkaren under lastebilen derimot, han rakk å lide. Jeg spillere verken CS eller DC... Og min alder er heller ikke spesielt lav, uten at det skal ha noe å si. Og jeg har mine tvil om disse våpenekspertene du snakker om.. Jeg vet ikke helt, men filmen kunne godt ha vært 1600x1200 for min del... Sikkert enda bedre kvalitet en det også.. Men dette objektet ville allikevell fremstå som et ensfarget rør. Det kan godt ha vært et landbruksredskap.. Det var jo tross alt en traktor der også. Du mener forsatt at jeg er en "paramilitær tulling" fordi jeg spiller Desert Combat altså? Du har en snever virkelighetsoppfatning. Greit, jeg går helt tilbake på det.. Det har ingenting med diskusjonen å gjøre.. beklager Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Men det hadde vært fint om du, som støtter dette, kunne redegjort for hvorfor du støtter det, og hvordan man kan være skråsikker på at det er et våpen. Det er jo tilsynelatende bare et rør eller noe i den dur ute i en åker ved en traktor.. Det har ikke falt deg inn at kanskje det er et landbruksredskap? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Her er det noe alvorlig galt. Jeg foreslår at noen lager en tråd med "PAKISTAN OG SOMALIA ER GALE" Den ville bli stengt og folk ville snakket om rasisme før jeg ville rukket å si noenting. Men her handler det jo om USA... USA sier vi hva vi vil om, eller? Endret 5. mai 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Nei, du har rett.. kanskje vi ikke skal hakke på Usa.. Da kan vi jo bli nektet innreise i det vakre landet deres, og kanskje vi t.o.m. får CIA på døren.. Og har du sett du sett denne videoen? Hva synes du om den? Synes du det er vakkert eller nydelig at "terrorister", også kalt bønder, blir skutt fra et hellikopter av paranoide amerikanske soldater? Endret 5. mai 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ext-Seeno, hvis du er ute etter å flame de som er imot deg kan du gjøre det et annet sted. For alt du vet kan "ung alder"-utsagnet tolkes som en tilstand, akkurat som "fjortiss"-begrepet. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Her er det noe alvorlig galt. Jeg foreslår at noen lager en tråd med "PAKISTAN OG SOMALIA ER GALE" Den ville bli stengt og folk ville snakket om rasisme før jeg ville rukket å si noenting. Men her handler det jo om USA... USA sier vi hva vi vil om, eller? Igjen kommer du med disse rasisme anklagene. Utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå