Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Så denne videoen på internett idag. Viser et amerikansk helikopter som skyter irakere.. Bl.a En som de først skadeskyter og så dreper helt. Usa må stoppes!! EDIT1: Det er fra et Apache helikopter... EDIT2: Det ser ut som om filen er tatt ned fra serveren for noen minutter siden.. Legger ut på ftp.. Dette må ut til folket... EDIT3: La filen ut på ftp.. * Credits til Dingot0m (min bror) for mirror * Endret 5. mai 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Den vidioen var jo helt syk! Det ser jo ikke ut som om de er en trussel...de går frem og tilbake mellom en lastebil og en traktor! Syke, syke helikopter bemanning/offiserer Blir rett og slett forbannet når jeg ser slikt Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Enig.. Usa er helt ville... Du så personen som prøver å krabbe vekk? Å drepe en skadet fiende med vilje er en krigsforbrytelse ifølge internasjonal lov.. Ikke det at Usa bryr seg med internasjonale lover da... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, så klart er hele USA ville når noen få i militæret gjør slikt. Yup. Jeg er amerikansk, og er dermed helt vill pga at dette skjedde... Typisk. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Beklager så mye.. Når jeg sa Usa, så mente jeg og mener Bush-regjeringen. Beklager at jeg feilformulerte meg. Ikke meningen å støte noen Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 * Credits til Dingot0m (min bror) for mirror * Min FTP er din FTP broder! Anyway, så videoen selv nå, utrolig hva mennesker kan få seg til å gjøre... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Merkelig at den har kommet i søkelyset først nå, jeg så den videoen i februar eller.no ... Den er ikke akkurat pen, men skulle tro den hadde blitt oppdaget før nå. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Merkelig at den har kommet i søkelyset først nå, jeg så den videoen i februar eller.no ... Den er ikke akkurat pen, men skulle tro den hadde blitt oppdaget før nå. Så den i rundt februar tider jeg også.. No Offence, men til alle medier som omtaler videoen : OLD! Endret 5. mai 2004 av atticus Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har ikke sett den ihvertfall, fikk den av min bror ^ Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg vet at den er gammel.. Jeg har også sett den for lenge siden. Men jeg tenkte at denne måtte ut til folket. Har ikke snakket med mange som har sett den. Uansett så skader det ikke å legge den ut. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ærlig talt..jeg er ikke overraska... la dere merke til at gunneren ikke ville skyte den såra kisen på slutten først? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tror ikke han hadde store problemer med å trykke på avtrekkeren.. Virket egentlig bare som om han ventet på en ordre.. Noe han fikk ganske kvikt... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Beklager... Dobbelpost Endret 5. mai 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Den amerikanske hæren burde blitt stilt til ansvar for desse handlingane. (Vill vell berre føre til at dei går til krig mot nederland, men det er jo ein annan ting). Er rett og slett farlig at dei får fritt spelerom til å gjere akkurat det dei vill overalt i verden. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Dette er KRIG folkens... Det er ikke alltid det er så koselig å se for sivile øyne. "USA må stoppes?" -For en totalt imbesil konklusjon. Vet ikke hvilken versjon av denne filmen denne er i, den finnes i en kort og en lang. I den lange versjonen observerer helikopteret irakerne mens de driver og flytter våpen (som blir identifisert før de får ordre om å skyte) Jeg har lest _mye_ om denne videon på nettet siden jeg lurte på det samme som dere, det er lett å bli opprørt når man ser slike våpen i bruk. Men det er også lett å trekke for raske konklusjoner. Endret 5. mai 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Da kan vel du vise oss noen linker da, O paramilitære person. Krig er galt uansett.. Hvis du har tilgang til en lang video, må da vi også få det? Ser ikke noe grunn til at den lange versjonen blir holdt skjult hvis den oppklarer alt? Jeg finner ikke noen lang versjon... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvorfor i huleste kaller du meg paramilitær? Barnslig... Gjør litt research om filmen du og, så kanskje du finner ut saker og ting som vil overraske deg. Denne videon er på 4,7MB, den jeg har er på ca 12MB. Tviler på at den blir "holdt skjult" du, men det er jo nesten et halvt år siden jeg så denne filmen første gang. Kan ikke skjønne at denne saken dukker opp nå. Litt googling så finner man den vel. edit: http://www.pinwire.com/downloads-file-19.html ser ut som det er den lange versjonen. Endret 5. mai 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 "Krig er galt uansett.." Spørs hva du mener med krig... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Paramilitær var bare noe jeg slengte ut fordi du godtar krig, og fordi du har soldat-avatar... EDIT: Krig som i å drepe mennesker for å løse en konflikt... Hvilke type krig trodde du jeg snakket om? Endret 5. mai 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg godtar krig som virkemiddel ja, noen ganger er det eneste utvei. Men det betyr ikke at jeg var fan av Bush-regimets sykelige trang til å angripe Irak nei. Det blir noe annet. Og avataren min er hentet fra Desert Combat, har ikke noe med min politiske overbevisning å gjøre, takk. Endret 5. mai 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå