Jack Jazzrabbit Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vurderer å kjøpe ny RAM til mitt nye HK (Abit NF7-S v2.0) Er det noen som vet om RAM som passer spesielt godt til dette HK, og er det noen typer RAM jeg bør skygge unna?? Har ikke peiling på alle disse begrepene om frekvenser i hytt og gevær, så hold terminologien på et adekvat akseptabelt nivå Lenke til kommentar
leoss Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har det samme hovedkortet og kjøpte 512 mb ddr-ram fra twinmos. Dette er vel ikke det beste minnet for hard overklokking, men det virker fint her hos meg. Men så er jeg ikke veldig nøye på å ha det aller beste/dyreste heller. Minnet er rimelig og virker, det er det viktigste hos meg. Og det gir mye for pengene. Sender med en link til produktet. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113518&cks=PRL Leoss Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvor mye har du tenkt å bruke på RAM? Er du rik velger du disse Corsair XMS 2048MB-brikkene. Er du ikke fullt så rik, så velger du denne Corsair Value-brikken på 512MB. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har 512 MB fra før som jeg skal bytte over fra det gamle HK til det nye, men siden jeg har flunke ny HK og prosessor er det kanskje lurt å oppgradere til 1024 MB? Purify skrev: Hvor mye har du tenkt å bruke på RAM? Tja, jeg vet ikke helt... Har ikke sjekka så nøye hva prisene på RAM er nå til dags, men ikke mer enn en tusenlapp trur jeg... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det blir nok vanskelig å finne 1024 MB ram til bare 1000 kr. Da bør du heller vente til du har bedre råd. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har 512 MB fra før som jeg skal bytte over fra det gamle HK til det nye, men siden jeg har flunke ny HK og prosessor er det kanskje lurt å oppgradere til 1024 MB? Purify skrev: Hvor mye har du tenkt å bruke på RAM? Tja, jeg vet ikke helt... Har ikke sjekka så nøye hva prisene på RAM er nå til dags, men ikke mer enn en tusenlapp trur jeg... Hvordan ram har du fra før da?? Noe gammalt og treigt? Skal du ha 1GB så er disse et rimelig og godt alternativ Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 anbefaler geil golden dragon pc3200 eller 3500... kjører fint 2-2-2-6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvor mye har du tenkt å bruke på RAM? Er du rik velger du disse Corsair XMS 2048MB-brikkene. Er du ikke fullt så rik, så velger du denne Corsair Value-brikken på 512MB. Ser lite vits i å velge PC2700 når han først skal ha seg ny ram. Var en PC2700 som var andrevalget ditt. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Har sjekka litt rundt på prisene på RAM, og for øyeblikket tror jeg at jeg klarer meg med det jeg har... Blir nok å vente litt til prisene går ned. Men takk for alle svar... SLUTT Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvor mye har du tenkt å bruke på RAM? Er du rik velger du disse Corsair XMS 2048MB-brikkene. Er du ikke fullt så rik, så velger du denne Corsair Value-brikken på 512MB. Ser lite vits i å velge PC2700 når han først skal ha seg ny ram. Var en PC2700 som var andrevalget ditt. Han har jo Socket A da. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kjøp to såne så for du 1GB i dual channel til 680 spenn !!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115063 Mest får pengene det der, sikkert feil men bestiler du så må de sende vel ... ? Lenke til kommentar
AndFug Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har kjøpt OCZ 1024 EL PC-3200 på hardwaer butikken kjempe brikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå