tøs Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei. Jeg har et problem. Ryggelysene til min BMW 316 1997 modell, fungere når de selv vil (seff bare når jeg setteren i revers). Enkelte ganger fungerer det, men andre ganger ikke. Det må da tyde på dårlig kontakt? Men hvor kan det tenkes at det er dårlig kontakt? Noen har nevn muligheten for meg at det er dårlig kontakt i relet, men hvor sitter relet på bilen min? Takk for alle nyttige og unyttige svar. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har du forsøkt å følge ledningsgangen fra lyset? Mange fine småbrudd som kan ligge i ledninger osv. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Samme problem på min 91,- e 36. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Har du forsøkt å følge ledningsgangen fra lyset? Mange fine småbrudd som kan ligge i ledninger osv. Akkuratt det er jo ikke så veldig lett, i og med at "anlegget" er skjult, GODT. Feilen sitter mest sansynelig ikke bak ved pærene, fordi når de fungere fungere de begge, kontra når de ikke fungere.. Så det må være rundt releet vil jeg tippe.. Men hvor er releet? hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå