Gå til innhold

3Dc fremfor Pixel Shader 3.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den uttalelsen fra Gainward var helt håpløs. Om de mener PS3.0 + andre features har så stor betydning hvorfor viser de ikke hva det duger til?

Jeg er utrolig lei nye teknologier som aldri blir brukt før neste generasjonskortene kommer. F.eks PS3.0. Det er et fåtall antall spill som bruker noen slike instruksjoner, og i den tiden det blir riktig brukt sitter vi på nye skjermkort.

PS2.0 er ikke så utbredt som det burde være, det er først nå det har trødd skikkelig i gang.

Uansett, Gainward virker ekstremt useriøse med en slik uttalelse.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Det var ikke en person fra Gainward som uttalte seg slik, men han brukte teksten i et brev han skrev. Står i denne tråden her.

"Some gainward guy from Germany read this face-off by two people writing for Firingsquad (Jakub Something and Brandon something, who both have nothing to do with Gainward ) and then Copy-pasted into a letter he wrote to the Inq, who were stupid enough to see this as his own ramblings.

So in fact this gainward guy was stupid enough to put a quote in a letter without stating it was a quote, and the Inq was stupid enough to not even click once on the link which was clearly visible in the letter.

That aside the entire article was just two guys probably having fun epitomising the current opinions on trends in 3D-Hardware."

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...30&pagenumber=2

Tror egentlig ikke en representant for et såpass høyprofilert selskap ville bust ut og sagt slike ting. ;)

Lenke til kommentar
,15/05/2004 : 16:13]

Xbox er DX8... PS2 har ingenting med DX å gjøre.

Xbox 2 blir vel DX10 såvidt jeg vet.

Hva har PS2 med å gjøre da?(Playstation2 altså..)

Skulle skjønt at du mente PS2 ja, men det er ikke Xbox nei... Den har en PS versjon ca. 1.3/1.4. Så ingen PS2 shader på Xbox.

edit: skal lære meg å lese til neste gang jeg lager et litt ampert og temparementsfullt innlegg ;)

Nei nei neii! *ler og rister litt på hodet*

Nå har vi snakka forbi hverandre her! :)

Jeg mente hva har Playstation 2 'med å gjøre' da? Siden du sa at PS2(<--antok det var PlayStation 2) ikke hadde noe med DX å gjøre... mener den er basert på DX9 hardware?

Ikke noe hvilken PS-versjon.. :) hehe

Lenke til kommentar
' date='17/05/2004 : 00:52'] Nei nei neii! *ler og rister litt på hodet*

Nå har vi snakka forbi hverandre her! :)

Jeg mente hva har Playstation 2 'med å gjøre' da? Siden du sa at PS2(<--antok det var PlayStation 2) ikke hadde noe med DX å gjøre... mener den er basert på DX9 hardware?

Ikke noe hvilken PS-versjon.. :) hehe

Ah såpass... du skulle puttet inn et par flere ord og fått en fullstendig setning heh.. Blir litt slitsomt å tolke hva du skriver hele veien :p

Playstation 2 har sin egen platform som ikke har noe Direct X eller OpenGL å gjøre... Vet ikke helt hva den heter, men det er vel ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...