hermok Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Spillet hakker noe vanvittig. Må kjøre spillet med alt på nederste nivå. Binært, 1024x724,lav kvalitet på skygge texture.. alt. Jeg har 512 ram, 1.8 ghz og 128mgb ti4200 kort. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre dette? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Regner med du kjører nyeste nVidia drivere? Du kan prøve å slå av den mest krevende featuren i spillet, postfiltering eller hva det nå heter. Det er renderingseffekten for diffus bakgrunnsgrafikk og enkelte lys/skygge og væreffekter. Lenke til kommentar
hermok Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Det er vel noen mnd siden jeg oppdaterte driverne. Hvor langt er vi kommet i rekken??? versjon 56.72?? Har skrudd av alt du nevner der. Endret 5. mai 2004 av hermok Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er vel noen mnd siden jeg oppdaterte driverne. Hvor langt er vi kommet i rekken??? versjon?? Har skrudd av alt du nevner der. Husker ikke helt versjon nr på den siste. 55.60 eller noe sånt. Du vil uten tvil få noe bedre ytelse ved å oppgradere driverne. www.nvidia.com Lenke til kommentar
hermok Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Takk for hjelpa! Jeg velger graphics driver, geforce og win 2000, ikke sant? Har et geforce ti4200 kort og da w2k. Det var versjon 56.72. Endret 5. mai 2004 av hermok Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har en tilsvarende maskin som din, og med postfilter slått av kunne jeg spille med alt annet på full guffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå