genser Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvilket minnekort bruker SX1 forresten? Og er det noen som har en link til et slikt et som fungerer bra? Håpte litt på å bestille samme dag. PS. Bestiller telefon fra Telebutikken, fint om det er der jeg kjøper minne og Bruker MMC (multimediacard). Om de ikke har på telebutikken kan du bruke prisguide.amobil.no til å finne billig steder å kjøpe minnekortet. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Min SX1 hadde ikke slarkete joystick det var en av de beste telefonen jeg hadde, menså mistet jeg den av "Balder" (den største trebergog dal banen i norden) i liseberg. Synd, men skal kjøpe en ny! Kanskje det blir S65, men hvis det tar for lang tid så blir det SX1 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Haha.. Appropos berg og dal baner.. Var i heide-park for ikke så lenge siden og tok den Colosuss trebergogdalbanen og den er verdens bratteste... Men hadde ikke noen av mine "kjære" mobiler med, de fikk ligge i bilen de, såpass mye vett har jeg Og den scream attraksjonen var enda verre, fritt fall i 75 meter Glad at jeg ikke hadde med meg mobilen, for da villle jeg ha kjørt fra den iløpet av 0,5 sek sikkert - Sx1 er en relativt god mobil med symbian og er med de siste FW-versjonene også meget godt gjennomført. Den kan mest sammenlignes med 6600, og opp imot denne må jeg si at det er tasteoppsettet og skjermen som ifølge MEG trekker kraftig ned og hindrer at jeg personelig har en sx1 pr. idag. Men klarer du deg med tastene så har jeg ingen problemer med å anbefale denne mobilen Endret 23. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tastene er en vanesak. Var imot dem jeg og til å begynne med. Men så klarte jeg ikke holde meg unna den og kjøpte den. 2-3 uker og jeg hadde kontroll! Vanesak med andre ord.... Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Men hadde ikke noen av mine "kjære" mobiler med, de fikk ligge i bilen de, såpass mye vett har jeg Og den scream attraksjonen var enda verre, fritt fall i 75 meter Glad at jeg ikke hadde med meg mobilen, for da villle jeg ha kjørt fra den iløpet av 0,5 sek sikkert Jeg er bare 13år da! og så var jeg bare 12 år da dette skjedde! Den var dessuten i en lomme med glidelås og så har jeg en psykisksyk bror som da altså åpnet lommen og dam datt telefonen ut! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Men hadde ikke noen av mine "kjære" mobiler med, de fikk ligge i bilen de, såpass mye vett har jeg Og den scream attraksjonen var enda verre, fritt fall i 75 meter Glad at jeg ikke hadde med meg mobilen, for da villle jeg ha kjørt fra den iløpet av 0,5 sek sikkert Jeg er bare 13år da! og så var jeg bare 12 år da dette skjedde! Den var dessuten i en lomme med glidelås og så har jeg en psykisksyk bror som da altså åpnet lommen og dam datt telefonen ut! OP 12/13 og har hatt SX45 og SX1? hehe, ok=) /OP Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 OP12/13 og har hatt SX45 og SX1? hehe, ok=) /OP Ja, SX45 arva jeg av faren min og SX1 hadde jeg venta paa lenge og jeg fikk den faktisk av faren min! til bursdagen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå