[space] Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 La inn nautilus her i sta, men har ingen ikoner. Alle filer og mapper kommer opp med det "grått-ark-ikonet". Hva er det jeg mangler? Kjører gnome2.4 på debian. En på kontoret her kjører redhat og har masse ikoner uten å ha "skrudd" på noe som helst. Han har natilus 2.2. Jeg har 2.4.2 installert gjennom apt-get. Håper noen vet noe om dette. [space] Lenke til kommentar
bkak Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 gnome-theme-manager Prøvd å endre en annen theme der? Høres ut som themepath er feil, eller så er nautilus konfigurert til å bruke en ikke-eksisterende theme. Normalt skal dette fungere med pakkesystemer uten problemer, men nå vet jeg at debian ofte er litt sær Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Åh, Gnome 2.4? Det er jo like lamt som å kjøre kernel 2.4! 2.6 mann! :D (jeg har hatt det i ca 3timer nå :D) Lenke til kommentar
[space] Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Fant feilen. Var en pakke med ikoner jeg ikke hadde installert. Får sjekke hva som er forbedret i 2.6 da. Gidder ikke styre med den før jeg kan hente med apt-get. (Bruker testing aptsource.) Men kjører gdesklets nå! Anbefales! [space] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå