ronnyaa Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fikk spillet i posten mandag fra cdon.com etter mye leting og knoting for å få tak i det (utsolgt mange steder) Har nå spillt meg til rundt 50%, og er ganske fornøyd så langt. Det jeg overhodet ikke likte var Rally delen av spillet, det var helt talentløst, men asfalt racingen var perfekt. Har ikke ratt og pedaler, så jeg har ikke fått prøvd ut "simulator" delen av spillet enda. Hva synes dere andre om dette spillet ? Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Stort sett samme som deg. Fornøyd med det meste, bortsett fra rallydelen. Heller ikke så veldig fornøyd med att jeg ikke klarer å komme lenger en 47% før jeg sliter skikkelig med å komme videre... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) sugen på Toca Race Driver 2,men kommer spillet bare på dvd ? Endret 5. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Ser ut som om det kun kommer på dvd ut fra hjemmesidene til codemasters : http://www.codemasters.co.uk/eshop/listing...+Driver+2&genre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå