josera Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får kvasir til å finne hjemmesiden med forskjellige søkeord, jeg har lagd inn det her: <meta name="keywords" content="hundefor, hundefôr, hundemat, josera, hund, for, fôr, hundefutter, hundemat, kattefor, kattemat, katt, kjæledyr, karlie, økologisk, hundefôr, hundefor, hundefor hundefoder, hund, tørrfôr, tørrfor, for, foder, fôr, foring, fôring, foringsplaner, fôringsplaner, valp, valper, tispe, lakterende tisper, diegivende tisper, ernæring, jakt, jakthund, polarhund, nordisk stil, sledehund, trekkhund, brukshund, agility, sporhund, tjenestehund, politihund, vitaminer, mineraler, fett, protein,, "> <meta name="robots" content="index.html"> Men får ikke treff på siden med disse søkeordene, Hjelp, HVA ER FEIL ??? P.s det gjelder denne siden: www.josera.no Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan være at du ikke har blitt lagt til ennå, tar ofte litt tid før søkemotorer inkluderer sider. Så om du fikset dette veldig nylig kan du avente litt først. Ellers så kan du vell sjekke ut: Legg til side i kvasir Lenke til kommentar
josera Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 siden ble lagt inn i kvasir for ca 3 år siden..... hva er litt tid da ? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hehe. Såpass. Vell, er ikke akkurat noen ekspert på søkemotorer. Hva med å sende en mail til folka der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå