MortenNP Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har siddet og undret mig lidt over at der på Asus' hjemmeside for blandt andet M2400N, M6N osv. at der står "256.000 max" under display? Specielt set i lyset af at de fleste andre umidelbart kan vise 16,7 mio? Desuden troede jeg at XGA/SXGA var standarder, så man kunne sammenligne på tværs af de forskellige mærker, er det mig der har misforstået noget? Beklager jeg skriver på dansk, men jeg kan ikke skrive norsk, og sprogene ligner jo alligevel hinanden en del Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 XGA og SXGA går på oppløsning ,ikke fargedybde. XGA : 1024 x 768 SXGA: 1280 x 1024 ... Lenke til kommentar
vegardm Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tør ikke svare med sikkerhet hvor mange farger skjermen kan vise, men jeg har god erfaring med Asus sine bærbare samt mange andre bærbare, og det er ikke tvil om at Asus har en bildekvalitet som er helt på høyden med andre merker. Lenke til kommentar
MortenNP Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Tak for svaret begge 2 så blev jeg det klogere. Det kan ikke være et mystisk format de understøtter siden det står på denne måde: "14.1"/15.1" active matrix color TFT 14.1" XGA & 15.1" XGA/SXGA+ & 15.4" WXGA/WSXGA+ 256K Color Max Dual Channel LVDS I/F" Synes bare det står lidt sjovt for sig selv og så efter et "+" som ved de andre skiller betegnelserne? Lenke til kommentar
knut Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Alle oppløsninger og typer er nevnt i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210021 Har også meget god erfaring med Asus bærbare, men det skal sies at det er mange lcd skjermer som ikke tar mer enn 24bit farger. I praksis har dette ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå