Leetrune Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Saken er at jeg har glemt win2k passordet for administrator . Og nå er jeg gjest, og jeg kan vell ikke alltid være det. Har ikke win2k cd'en her så jeg har ikke mulighet til å reinnstalere os. Kan noen hjelpe meg, ossen får jeg meg inn på administrator Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 søk på google etter nt password recovery Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Husker ikke helt hvor det lå hen, men har tidligere lasta ned et CD-image som heter "Ultimate Boot CD". På denne ligger det mange verktøy for redning, partisjoner o.l. Mener det ligger et Linux-verktøy på denne som kan ta passord til lokale NT-brukere. Tror du finner'n om du søker litt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Feilpostet. Denne kategorien er "annet om hardware". Windows postes under "programvare --> windows" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg