w0d00 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Følger med en half-life 2 kupong til 9800Xt kortet.. Noen som har sendt inn denne kupongen og fått respons??? Kult hvis det faktisk funker!! XT er helt RÅTT!!!!! Endret 5. mai 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har en sånn lapp ja, men du får ikke no glede av den før spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvor skal man sende in den lappen hen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvor skal man sende in den lappen hen? Tror ikke man skal sende den inn i og med at man får en kode på lappen. Var det ikke forresten snakk om at disse lappene skulle bli slutt? Eller var det bare på 9600 XT? Fikk værtfall 2 slike lapper med mitt Hercules Radeon 9800 XT Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Følger med en half-life 2 kupong til 9800Xt kortet..Noen som har sendt inn denne kupongen og fått respons??? Kult hvis det faktisk funker!! XT er helt RÅTT!!!!! Om det funker? Tror du de legger kuppong med for å lure oss? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Men hva faen skal jeg gjøre med den kupongen da? Er det bare lureri? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 D du skal gjøre med kupongen er og vente til spillet kommer ut. Så kan du enten laste det ned og bruke keyen du har fått, eller få det tilsendt fra produsenten av kortet ditt... Tålmodighet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 D du skal gjøre med kupongen er og vente til spillet kommer ut. Så kan du enten laste det ned og bruke keyen du har fått, eller få det tilsendt fra produsenten av kortet ditt... Tålmodighet... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Kjøpte et ATI R9600XT og fikk med en HL2 "tilgode-lapp" De følger ikke med de XT kortene som selges i dag...Sluttet egentlig kort tid etter de hadde startet produksjonen... Det er en kode bak på lappen...Skriv inn denne koden på ATI`s hjemme-side... Da får du enten spillet tilsendt eller lastet ned...Når/hvis HL2 kommer ut... Endret 5. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Vel, ifølge denne "testen" fulger det ikke med noe kupong.. Men jeg kjøpte eksakt denne pakken, og fikk med kupong.. jaja.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Men hva faen skal jeg gjøre med den kupongen da? Er det bare lureri? Dette står jo forklart på selve lappen unge mann. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vel, ifølge denne "testen" fulger det ikke med noe kupong..Men jeg kjøpte eksakt denne pakken, og fikk med kupong.. jaja.. Disse lappene ER satt ut av produksjon, men noen er heldige og får tak i et skjermkort som har ligget på lager ei stund, med lappen inni... Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Koster det ikke penger for og få tilsent en cd med half-life 2 når du har korte Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Man skal vel laste ned spillet over steam når spillet kommer, tror jeg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Man skal vel laste ned spillet over steam når spillet kommer, tror jeg. Eller få det tilsendt, men da må du betale porto. Tilgodelappen gjelder også på half-life 1, cs, dod osv. alle spillene følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå