PoleCat Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Min pink.absentvoid.com som eg pasta kildekoden til her i stad er også pure CSS Etter hva jeg kan se, har du bilder i koden der, det har ikke mr. Loomy, og dette vil jeg tro er en viktig del av dette "PureCSS"-prosjektet hans. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Min pink.absentvoid.com som eg pasta kildekoden til her i stad er også pure CSS Etter hva jeg kan se, har du bilder i koden der, det har ikke mr. Loomy, og dette vil jeg tro er en viktig del av dette "PureCSS"-prosjektet hans. åh, sånn .. da forstår eg... Kunne jo ha snekra sammen alle fargeoverganger med pittesmå div's da Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Min pink.absentvoid.com som eg pasta kildekoden til her i stad er også pure CSS Etter hva jeg kan se, har du bilder i koden der, det har ikke mr. Loomy, og dette vil jeg tro er en viktig del av dette "PureCSS"-prosjektet hans. åh, sånn .. da forstår eg... Kunne jo ha snekra sammen alle fargeoverganger med pittesmå div's da Pixel for pixel - div for div (så vi ikke et "bilde" av noen blyanter en gang?) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Trådstarter: Før du tenker på å lære deg PHP er det veldig lurt å ha kunnskap om HTML (og CSS) først. Mitt tips: Vent med å lære php til du forstår HTML (og CSS) godt. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jau, det er en fordel å kunne css og html før php ja. Må sette meg ned å lære meg css. Satt å så litt på det i dag derre med divs. Det var jo egentlig ganske enkelt, men alikavell ganske inviklet. Men må vell få det til en vakker dag. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 <div>'s er enkelt, IE gjør det vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå