ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Vel, det var jo ikke en dårlig film. Det som gjorde filmen veldig bra var at Kate Beckinsale spilte bra. For ikke snakke om utseende hennes. Det var også ganske bra historie. Men for meg virka det litt merklig at det bare var Varulver som kunne drepe "hovedvampyren" Jeg ville nok kanskje gi denne filmen terningskast 4. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Vel, det var jo ikke en dårlig film. Det var også ganske bra historie. Men for meg virka det litt merklig at det bare var Varulver som kunne drepe "hovedvampyren" Jeg ville nok kanskje gi denne filmen terningskast 4. Har ganske lik mening som deg... Bare at jeg gir van Helsing av 6 mulige... Den inneholder jo masse Action, special effects, og ikke minst soundtracket(dro rett hjem og lastet det ned etterpå) For meg ble den bare litt for Amerikansk (Hollywood) og Kommersiell... "hovedvampyren"= Dracula Endret 8. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tja.. så den med damen og to venner, alle fire satt og duppet med hodet på slutten. "Fengende" er ikke akkurat ordet jeg vil bruke for å beskrive den.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 vel.. jeg drepte ett par timer og en liter cola (for å holde meg våken.) med den filmen men kan ikke si jeg har noen spesielt lyst til å se den igjen i fjern fremtid.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Var en smule artig, langt ifra den beste filmen jeg har sett, men underholdende. Ikke noe som skal stå i DVD Samlingen. Er enig med de andre her, soundtracket med gitarene var MEGET bra! Tenkte på hvor bra det var hver gang jeg hørte det gjennom filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå