Rebel-Rider Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) De neste ati driverene 4.5 kommer med helt nytt design Bildet er hentet i fra en av testene av nye X800 Bilde av nye Catalyst kontrollpanelet Endret 5. mai 2004 av zandro Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Oi nice Likte den nye layouten jeg Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Lurer på om det blir slikt i de nye Omega driverne. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vil ha. Lenge til den kommer?? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vil ha. Lenge til den kommer?? Catalyst 4.5 skal komme meget snart. Er snart en mnd siden Catalyst 4.4 ble sluppet Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er vel stort sett ett fett hvordan det ser ut, bare det er funksjonelt. Og det er ikke akkurat der jeg tilbringer mest tid mens jeg sitter bak skjermen Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er vel stort sett ett fett hvordan det ser ut, bare det er funksjonelt. Og det er ikke akkurat der jeg tilbringer mest tid mens jeg sitter bak skjermen Enig Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ATI må jo få litt kredd for at de gjør kontrollpanelet både brukervenlig og stili, Nvidia sitt kontollpanel er ikke akkuat det man kan kalle brukervennlig og langt mindre stilig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er vel stort sett ett fett hvordan det ser ut, bare det er funksjonelt. Og det er ikke akkurat der jeg tilbringer mest tid mens jeg sitter bak skjermen Som om jeg skulle sagt det selv Det ser jo en del bedre ut enn dagens det skal jo sies... Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurer på om det blir slikt i de nye Omega driverne. Håper det, men jeg liker og installere Catalyst, unistall controlpanel og få in Omega driverne så på den måten sitter jeg igjen med Catalyst/Omega... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er ikke verre enn å ta avansert install, eller bare laste ned driverne, så installerer du ikke kontrollpanelet i det hele tatt. Da kan du installere Omega rett over om du vil. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er vel stort sett ett fett hvordan det ser ut, bare det er funksjonelt. Og det er ikke akkurat der jeg tilbringer mest tid mens jeg sitter bak skjermen Har du skjerm på baksia også? Det er ikke verre enn å ta avansert install, eller bare laste ned driverne, så installerer du ikke kontrollpanelet i det hele tatt. Da kan du installere Omega rett over om du vil. Det dær hørtes litt "fucky" ut spør du meg!.... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 bra med nytt desing var litt kjedelig det som er nå Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 uuu fikk ikke opp linken!!! fungerer ikke her heller Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 funker ikke her heller Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Linken funker jo ikke!!!! Kan ikke noen skaffe en link som funker slik at vi andre som ikke har fått sett det nye designet kan få se det også da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå