phixion^ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) #emnetittel endret av "It's me". Bruk det bedre neste gang# Heisann.. Jeg har planer om å kjøpe meg ein NAD effektforsterker og en NAD cd-spiller til en rimlig pris. Jeg har fra før en NAD 3020 som jeg elsker over alt på jord, og vil ikke gi ifra meg..Hehe.. Men det er for lite trøkk til CW V-12F.. Så jeg lurte bare på om noen kunne komme med noen forslag, hadde satt stor pris på det Endret 5. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Det ligger en del NAD forsterker på qxl for øyeblikket. Blandt annet 216 og 218. Ellers er C272 en god kandidat. Endret 5. mai 2004 av Peterman Lenke til kommentar
phixion^ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Syntes NAD C272 virket meget interessang.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Syntes NAD C272 virket meget interessang.. Den passer veldig bra til høyttalerene du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå