Tfosheim Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 JOS speiler seg med OLED-skjerm Jens of Swedens siste MP3-spiller bruker en OLED-skjerm som blir til et speil når skjermen er skrudd av. Spilleren kommer ellers med alle tenkelige funksjoner for en flash-spiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 whoa, den speiltingen var usedvanlig stilig. Lurer på hvordan det funker i praksis Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nice! Den var heller ikke så gæli (<-godkjent ord?) dyr. Får bare vente å se hva tester sier da, men den speiltingen var sweet! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Stilig, men jeg synes prisen for flash-minne blir for dyr i forhold til plassen på disk-baserte Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Likte den skjermen, hadde vært fett om et noen år med en 20" oled-skjerm/speil Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvor mye kosta den her?? Den var jo dritfet! Endret 5. mai 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 vel, dette er vel ikke direkte nyheter hvis man har fulgt litt med på oled teknologien... en venn av meg har speil i bilen som slår på ryggekamera som vises i speilet Lenke til kommentar
Howard Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvor mye kosta den her?? Til info: Prisene er oppgitt i artikkelen. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Den er den feiteste spilleren jeg har sett. Kunne kanskje ønsket meg litt mer lagringskapasitet, men hallo? designet var nydelig. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Stilig spiller, likte godt at den støttet OGG Vorbis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå