dj_devil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) nor eg er på pcen min så starter cidaemon automatisk. det versta er jo det at den tar 100% av prossesoren min. nor eg spiller spill så starter den opp å gjere at det er ein unødvendig lag i spill. det samme gjelder alt annet. tilogmed sjermbeskyttaren lagger nor den er på. eg kan fjerna den ved ctrl, alt, delete. men den kommer tilbake igjen etter 2-5min. søkte litt rundt på internett etter den å da fikk eg denne infoen: cidaemon - cidaemon.exe - Process Information Process File: cidaemon or cidaemon.exe Process Name: Microsoft Indexing Service Description: Indexing Service that runs in the background and catalogs files so that you can search for files containing a specific text string. Company: Microsoft Corp. System Process: Yes Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A ... men vist den ikke er farlig så hvorfor i ***** skal den ta 100% av prossesoern min. skaper berre ein unødvendi lagg som iriterer meg grusomt. for programme skaper også unødvendig varme i maskinen siden den må jobbe på spille, programmer å i tilleg til cidaemon som vill ha alt fra prossesoren. HJELP Endret 5. mai 2004 av dj_devil Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Sjekk denne linken. Tjenesten kan stoppes i Kontrollpanel - Administrative verktøy - Tjenester... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå