mikro1985 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan noen hjelpe meg med å finne en mobil, med betingelser. -bra batteri -brukervennlig (den skal brukes av en person i 60-Årene) -ikke NOKIA (han har hatt det en gang og det var visst en gang for mye) -pris til CA 1000-1500 kr -noen fargeskjerm er ikke nødvendig -at det er gode taster er ett pluss Håper det er noen som vil hjelpe! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tror Siemens har noen greie modeller etter dine kriterier. BEstefaren min kjøpte seg en siemens i fjor og jeg tror han er fornøyd med den. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du skriver ikke Nokia, men jeg vil likevel anbefale Nokia 3510i. Store taster og stor skrift på displayet. Ellers har Siemens A35 og A50 vært greie mobiler for litt eldre mennesker. A55 er kanskje litt for liten. Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Eller Siemens C45 for den saks skyld... Ellers vil jeg også som molna anbefale Nokia 3510i.. veldig enkel og grei tlf for eldre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå