Powerade Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg lurte på om noen vet av noen bilde behandlings programmer som er mer avangsert en Paint men mindre avangsert en Photo Shop. Det må heller ikke koste så alt for mye. Det skal kunne brukes av folk som ikke har brukt det før, og dervet lte med slikt før. Endret 5. mai 2004 av Powerade Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Paintshop pro, gimp osv osv. Ta ett søk på google.com etter dem, så vil du få svar EDIT : Glemte photoshop elements, en "ribbet" utgave av photoshop Endret 5. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Paintshop pro, gimp osv osv. Ta ett søk på google.com etter dem, så vil du få svar EDIT : Glemte photoshop elements, en "ribbet" utgave av photoshop Photoshop Elements er vel det beste valget her, vil jeg tro.. Selv er jeg hardcore PS7'er Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Topic sier vel egentlig alt om hvor denne hører hjemme. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå