Desdichado Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Tillater meg å spørre hva det er med dagens modeller? Hvem er det som liker dagens modeller, der de trasker frem og tilbake på catwalken som noen anoreksiabefengte eksemplarer av det "svake kjønn"? Hvor er det blitt av de gudommelige vakre og runde formene? Hvor er det blitt av brystenes eggende form med sin frekke duving i lett bevegelse? Hoftene? Hvor er de vakre hoften som er som skapt av Gud med to formål for øyet - Hisse opp mannen og føde barn? Hvor er det blitt av KVINNEN? Eks: Sommermoter fra Sydney 1 Sommermoter fra Sydney 2 edit: Linket til feil damer... des,OUT! Endret 5. mai 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ok, nå trodde jeg at den linken skulle illustrere kvinnen du beskrev... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg tror grunnen til at modeller er så supertynne er fordi designerene lager klærne tilpasset en mandig firkantet kropp. Det betyr uansett ikke at det ikke finnes kvinner som passer inn i ditt ønskebilde. Det er trist hvis jenter har disse syltynne modellene som forbilder - men JEG vil i hvert fall ikke se slik ut uansett hvor supermodell og rik de er. Tror ikke det er så mange som synes det ser så fint ut, jeg. Du kan jo bare la være å se på dem hvis du liker en annen type jenter. Endret 5. mai 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan jo bare la være å se på dem hvis du liker en annen type jenter. Litt vanskelig når annenhver reklame i avis og på tv inneholder slike "kvinner". Nei, vær stolte av den kroppen dere har. Vi er alle forskjellige og takk Gud for det... des,OUT! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er enig i at det er unødvendig tynt, men personlig synes jeg det er pent. Men det betyr ikke at jeg ikke liker kvinner som har en mer naturlig kroppsform. Men det er trist, for det er kun anorektiske kvinner som har slike kropper de aller fleste modeller har Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Heller ei jente med skikkelige former enn disse beinranglene som strener rundt på catwalken. I en dokumentar fra BBC jeg så en gang var det en teori om at grunnen til at modellene er så formløse er at de fleste (mannlige) designere er homoseksuelle og vil ha kvinner med mannlig kroppsbygning. Edit: Sjekk denne rompa, kunne like gjerne vært en bærepose med vann. Endret 5. mai 2004 av el-asso Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg vil heller ha jenter som ser sunne ut enn de beinranglene der, men kunne sikkert blitt forelsket i en av de også hvis de hadde hatt litt vett i skallen (og hjernene våres passet godt sammen). Det er vel det indre som teller, men det ytre spiller en stor rolle når det kommer til å søke kontakt. Jeg kjenner forresten et par jenter som er ganske tynne, men de ser ikke ut som beinrangler (med unntak av en), da de trener en del og de ser sunne og veltrent ut... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Så enig, så enig. i at rompen er digg eller enig med det folk skriver? Anyways eg tenner på disse anoreksia damene også men foretrekker kvinner med deilige runde former med hofter og alt det der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Så enig, så enig. i at rompen er digg eller enig med det folk skriver? Enig med trådstarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/05/05/397589.html Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Liker kvinner med litt runde former best ja Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 litt former er et must ja... orker ikke å skjære meg når jeg ligger med dem... knokler kan være innmari vondt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 litt former er et must ja... orker ikke å skjære meg når jeg ligger med dem... knokler kan være innmari vondt true true...! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvor det har blitt av kvinnen? Som den avisartikkelen beskrev, er gjennomsnittet 40, ganske bra. Det har det vært lenge, og gjennomsnittsvekta var faktisk lavere før. Det er bare modellene som er mye (15-20%) tynnere enn det vanlige. Selv synes jeg de beinranglene er lite attraktive... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm. Jeg synes at dame nummer to i åpningsinnlegget var dritflott for å være ærlig. Liker godt slanke damer, eksempelvis er Kate Moss en av mine favoritter. Det betyr ikke at jeg har noe mot damer med mer former, generelt sett tenner jeg bare mer på en slank figur (ikke den typen vi ser mest i babe-tråden, mind you) Man må også huske at ikke alle tynne jenter er usunne heller. Noen får bare ikke veldig mye fett på kroppen. Eksempel på gammel skjønnhet, Audrey Hepburn Slank og flott: Eksempel på ny skjønnhet, Kate Moss Slank og flott: Skjønnhet kommer fra alle steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå