Arne And Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hei! Skal bygge ny PC og satser på å style den en del. Utvalget av kabinett og stæsj til kabinettet er enormt, men utvalget av frekke tastatur er lite, ihvertfall som jeg har funnet. I Norske nettbutikker har jeg kun funnet KeyTronic sine LED-tastatur og de er jeg ikke så begeistret for. Kabinettet jeg skal ha blir et Thermaltak Xaser V. Vet at Thermaltake også lager tastatur, men de må isåfall importeres. Finnes det andre frekke tastatur i Norge? Hvis ikke, hvordan funker det å importere en f.eks engelsk tatatur mhp Æ Ø og Å osv... Taknemlig for svar! Endret 5. mai 2004 av Arne And Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg ville heller satset på og moddet det selv... Dette har jeg gjort med mitt tastatur: elwire under tastene, kuttet ut "VH" i håndleddstøtta... mvh Ballemann Lenke til kommentar
Howard Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Keysonic har noen tastaturer med lys, vet ikke om det er disse du mener (du skriver Keytronic). Keytronic produserer iallfall ingen "rånete" tastaturer så vidt meg bekjent, så det spørs om det ikke er Keysonic du mente Iallfall, Keysonic selger bl.a. her: http://www.pcstyling.no/prodtype.asp?PT_ID...PageHistory=cat Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei. Her har du ei side med masse utstyr til å style pc'n. Og en den "Råner-tastatur" Pc-Styling Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Javisst, KeySonic var det jeg mente. Liker dem ikke. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Men hvordan funker engelske tastatur i Norge? Kan en skrive Æ. Ø og Å uten å lage funksjoner (f.eks ctrl + shift + e for æ) Lenke til kommentar
nivve Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan skrive Æ,Ø,Å hvis du endrer til norsk tastaturoppsett, og trykker der Æ,Ø,Å -skulle- ha vært. Gjorde dette i Frankrike, der tastaturene er annerledes. :] Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan skrive Æ,Ø,Å hvis du endrer til norsk tastaturoppsett, og trykker der Æ,Ø,Å -skulle- ha vært. Gjorde dette i Frankrike, der tastaturene er annerledes. :] Men da mister du andre taster, f.eks *'~¨^ osv. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Var på Elkjøp for noen uker siden, fant et mini-tastatur med lys...så tøfft at jeg kjøpte det, selv om jeg ikke trenger...så tøfft t.o.m. at bestefar kjøpte det fra meg... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Mener å ha sett type Star Trek tastaturer med lysende touch-knapper. Det er vel ganske rånete? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Mener å ha sett type Star Trek tastaturer med lysende touch-knapper. Det er vel ganske rånete? hehe... det blir vel vondt i fingrane hvis du sitter og trykker på det eit par timer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan skrive Æ,Ø,Å hvis du endrer til norsk tastaturoppsett, og trykker der Æ,Ø,Å -skulle- ha vært. Gjorde dette i Frankrike, der tastaturene er annerledes. :] Men da mister du andre taster, f.eks *'~¨^ osv. Nei. Antallet taster er det samme, det er bare funksjonene som varierer litt... Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) fant en del semi-rånete tastatur på Frozencpu.com. Sikkert ok det. Siden jeg skal ha ett TermalTake Xaser Damier V kabinett er det sikkert greit med tastatur av samme levereandør. Internasjonal shipping og brukbare priser. Endret 5. mai 2004 av Arne And Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes dette er ganske stilig... Lenke til kommentar
warillion Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hcs Electronics selger et rånete tastatur. Tåler vann og kan bøyes ... laget i gummi skal vist også være konge å spille med i steden for et vanlig. Pluss dette er briefevare. Kan også blåses opp. Legg en neon wire inni og så har du jo et konge tastatur. De har butikk i Sandnes, men kan også sendes. Finner ikke tastaturet på nettet. Så du må kanskje ringe dem. Eller sende mail. De har det i alle fall, om ikke de har det inne så kan di bestille. De bestiller det meste Lenke til kommentar
lizon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes dette er ganske stilig... det er en test av dette tastaturet i det siste pcpro bladet. de skriver at det henger endel etter, tror det var 2,5 sekunder. det er ganske mye da... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan skrive Æ,Ø,Å hvis du endrer til norsk tastaturoppsett, og trykker der Æ,Ø,Å -skulle- ha vært. Gjorde dette i Frankrike, der tastaturene er annerledes. :] Men da mister du andre taster, f.eks *'~¨^ osv. Men denne har norske taster ut fra bildet: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet819.htm Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvorfor bruke masse penger på fancy tastatur når du kan få et som dette for 99,-? Skal jo bare trykke på det uansett, ikke bli blendet av det Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes dette er ganske stilig... det er en test av dette tastaturet i det siste pcpro bladet. de skriver at det henger endel etter, tror det var 2,5 sekunder. det er ganske mye da... Hm... Mener å ha lest en annen test. Og der sto det ikke nevnt noe slikt... Så kanskje de bare var uheldig med det enkelte eksemplaret, evt. programvaren på pcen som ble brukt under testen... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Var på Elkjøp for noen uker siden, fant et mini-tastatur med lys...så tøfft at jeg kjøpte det, selv om jeg ikke trenger...så tøfft t.o.m. at bestefar kjøpte det fra meg... haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå