zilie Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg får opp en ny SV/RE i emnefeltet hver gang jeg svarer på samme mail. Er det noen som vet hvordan jeg kan unngå dette? Bruker Outlook 2002. Endret 5. mai 2004 av zilie Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du svarer vel mange ganger på samme mail, gå i overskrift feltet å slett noen SV'er Lenke til kommentar
zilie Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tenkte mer på en innstilling. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Tror ikke det går siden det er noe "alle" e-post klienter gjør. Jeg kjenner ikke til noen innstillinger til det. Opplever jeg en dialog som er svar på svar på svar så går jeg manuelt inn og sletter de. Det koster ikke èn kalori engang. Endret 5. mai 2004 av ob1 Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tenkte mer på en innstilling. Om du selv skifter til internationale meldingshoder i outlook, dvs. RE: og ikke SV: (husker ikke akkurat hvor du finner den innstillingen) så vil det bli litt ryddigere fra din side i alle fall. Ellers så få du bare slette alle SV: 'ene manuelt dessverre. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Tror ikke det går siden det er noe "alle" e-post klienter gjør. De klientene jeg bruker setter inn RE: en gang, men etter det er det slutt. Bruker ikke Outlook, bl.a. av sikkerhetshensyn Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 og hvilken e-post klient er så det? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 IMP (webmail) og Mozilla sin mailklient. Tror det er det samme for Opera også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå