Syar-2003 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Sier bare en ting. Leave room hehe den gjorde susen . Men han kom jo tilbake . Prøv: Goto the bathroom and stay there Da gjørn mye rart gitt... Endret 8. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 "Hide and seek" Overtrøtt. Tidig. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 "Leave the room and never come back" Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 http://www.subservientchicken.com/ vet ikke om dette er rette plasse å legge ut dette på, men dere må bare inn å se. Skriv i "Submit" feltet hva dere vil at kyllingmannen skal gjøre(på engelsk) og så gjør han det. Helt sykt at folk gidder. HA HA HAHA HA HA!!! Jeg ler meg faen skakk ihjel! Sjekk hva han gjør hvis du skriver "Masturbate"! HA HA HA!!! og "Roll on floor"!!! Jeg dør! Beste tråden! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 L O L ! Den er jo helt syk! Nesten så jeg begynner å lure på om det faktisk er en kis som står der hele dagen Den klarer jo ALT HA HA HA HA HA!! Det ville vært jævli tøft. Occupasion: Chicken on web! LOL:) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Prøv "Set yourself on fire." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå