Brakballe Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dette: [url="http://www.aerocool.com.tw/aerocool-files-v3/case/aeroengine/aeroengine.htm"]http://www.aerocool.com.tw/aerocool-files-.../aeroengine.htm[/url] ser jo litt artig ut !? Noen her i Norge som har dem ? Problem med å finne de ev. pris... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 "Litt" harry, men den vifta foran var genial Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hm.. skulle vært interessant å vite hvilken vifte som blir brukt.. og etter det jeg ser så er det ikke en viftegrill der.. litt ueffent.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Den var UTROLIG stilig... den har eg lyst på, men er det noen i norge som selger dei, noen som veit det? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 stiligste ferdig modden jeg har sett i allefall... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vel, jeg ville vært flau å vise meg sammen med den der. Toweret er langt mer harry, enn gjennomført! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vel, jeg ville vært flau å vise meg sammen med den der. Toweret er langt mer harry, enn gjennomført! Enig. Synes raidmax er greit, men det der var litt for ille Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sorry, men det er det styggeste jeg har sett. Liker ingen stilrene ting lenger? Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Sorry, men det er det styggeste jeg har sett. Liker ingen stilrene ting lenger? Du mener som i Lian-Li ? Hyperfirkanta & hyper kjedelig og kaldt... Smaken er som baken.. la vi ev. krangle om funksjon heller.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sorry, men det er det styggeste jeg har sett. Liker ingen stilrene ting lenger? Du mener som i Lian-Li ? Hyperfirkanta & hyper kjedelig og kaldt... Smaken er som baken.. la vi ev. krangle om funksjon heller.. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det der er faktisk en av de styggeste kabinettene jeg har sett... Lenke til kommentar
apu^ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 faen det var fett ass men det bråker sikkert mye da Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor skulle det bråke? 2 120mm-vifter er jo ikke så galt, og vil følgelig bråke mye mindre enn 2 x 80mm, eller hva som må til for å hive like mye luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå