John Deere Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei karer. Har noen planer om å overklokke prosessoren min fra en Pentium 2.8 HT til 3.4. For øyeblikket har jeg boxed vifta. Den regner jeg med å bytte ut. Det jeg lurer på er om noen har tips til ei bra cpu vifte som er enkel å montere. (drepte min forrige pc da jeg skulle bytte vifte og skrutrekkern glapp ) Støy er ikke så nøye så lenge det ikke låter helt Volvo 142 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Denne tror jeg vil egne seg ganske bra Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Ser tøff ut Hvordan er den å montere?? Det vell ikke ut med hovedkort og greier? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Ikke kjøp Mist Frostbite, langt fra egnet til OC.. denne fra Swiftech eller denne fra Zalman Endret 4. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Den er stor og "tung" men det skal gå greit, uten å måtte koble ut alle slags kabler o.l.... Mist har veldig god kvaliet på sine produkter, og støyen er ikke noe særlig høy heller. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Den er stor og "tung" men det skal gå greit, uten å måtte koble ut alle slags kabler o.l....Mist har veldig god kvaliet på sine produkter, og støyen er ikke noe særlig høy heller. Ja Mist har mye bra produkter, men de er ofte i kategorien "ekstremt stille og kjøler tillfredstillende" og ikke i "ekstrem luftkjøling" kategorien. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Swiftech. den er bedre altså? Litt dyr men det får gå. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Swiftech. den er bedre altså?Litt dyr men det får gå. dyr og sikkert fin ja, men her må du kjøpe en 80 mm eller 92mm vifte i tillegg til å ha oppå siden jeg regner med det ikke følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå