Tobba Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei Er dette mulig? vil bytte ut standard utsende på knapper med egendefinerte farger, men hva må jeg gjøre? Noen som har en lur link eller no? Takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 CSS: .knapp { border: 1px solid black; color: #666; background: #FFFFF3; } HTML: <input type="submit" value="Navn på knappen" class="knapp"> Noe slikt..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Evt. kan du lage dine egne knapper (bilder), og bruke CSS til å lage mouseovers o.l. Vet ikke helt hvordan det kan løses hvis du har tenkt å bruke det i et form, though... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Evt. kan du lage dine egne knapper (bilder), og bruke CSS til å lage mouseovers o.l. Vet ikke helt hvordan det kan løses hvis du har tenkt å bruke det i et form, though... input:hover funker jo, men IE brukere må dermed klare seg med én eycandy mindre. Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Veldig bra! takk for hjelpen men en ting til, har en sånn combo box/rullgarding ting som har knapp tilsvarende standard knappen, åssen kan jeg fikse på det? prøvde å gi den klassen som marvil viste, men da blei bare bakgrunnen på rullgardina endra. Og når en knapp er trykket nede får den en svart kant rundt seg, mulig å fjerne den? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 men en ting til, har en sånn combo box/rullgarding ting som har knapp tilsvarende standard knappen, åssen kan jeg fikse på det? prøvde å gi den klassen som marvil viste, men da blei bare bakgrunnen på rullgardina endra. Nei den tror jeg ikke er mulig å fikse.. Kanskje via JavaScript, men ikke CSS (I think) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå