lykkebu Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 lurte litt på om hva dere mener er best av prescott og northwood,og hva er forskjellen? fersking. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 NW har 512kB buffer, og Prescott har 1024kB. Ulempen med prescott er at den genererer usannsynlig mye effekt, og med effekten kommer varmen. Om jeg skulle hatt en Intel CPU nå ville jeg kjøpt en NW 3,0GHz m/ 800MHz FSB. Disse klokker bra, og er ikke uvanlige å få opp på 3,6GHz med luft. Dessuten er de ikke så dyre til å være intel... Men om du skal ha prescott eller NW kommer vel an på kjølingen du har til rådighet... Lenke til kommentar
lykkebu Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 takker for tips og opplysniger,det blir vannkjøling og målet er å pasere 4G.......vet ikke helt hva jeg skal velge.. driver å bygger en pc for første gang.har fått meg et chieftec big toower kabinett og et asus p4c 800-e deluxe hoved kort + 5 papst 12db vifter,neste er da prossesoren.. KULT forum. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Northwood kommer faktisk bedre ut i tester en Prescott med samme klokkefrekvens. Endret 5. mai 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
lykkebu Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 jepp tror det blir en northwood 3.4,pga varmen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Prescott klokker som en jævel!..... Skal du klokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå