MalvinP Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei Stiller sikkert et spørsmål som er stilt tusen ganger før, men jeg fant ingent ting om dette. Statuslinjen i IE har plutselig forsvunnet, så jeg må på --vis--statuslinjeg for hvert vindu jeg åpner. Dette er slitsomt, er det noen som vet hvordan mån får denne på som stander? takker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Prøv å bare åpne ETT Internet Explorer-vindu, velg å vise statuslinje, også lukker du vinduet igjen. Når du åpner vinduer nå, skal statuslinjen vises i alle vinduene - hvertfall i teorien Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Funker fint det Men jeg er en ivrig bruker av ctrl+n (nytt vindu), da får jeg ikke opp linjen automatisk. Vet dette er bare flisespikkeri, men hvis noen har en løsning takker jeg for det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vis - Statuslinje også går du på Verktøy -> Mappealternativer... ^ Vis - "Som gjeldende mappe" Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 AAAAAAAH----Selvølgelig Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå