Gå til innhold

Half-Life CD key

Anbefalte innlegg

Gå å få ny i butikken. Dersom du ikke får et raserianfall i butikken, lar det seg sikkert gjøre!

Joda, men nå er elkjøp kjent for å ha ganske dårlig kundeservice. Men for din del håper jeg det går :)

dårlig? er den bare dårlig?

ELKJØP HAR ELENDIG KUNDESERVICE VERSTE KUNDESERVICEN SOM FINEST

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte Half-Life for et par daeger siden, og jeg hadde ingen problemer med å legge inn Cd-key. 

Livay: Man trenger kun Half-Life, og ikke CZ for å spille over Steam!

Da var du en av dem som hadde flaks med at det virket. de fleste hl-cd-keyer virker ikke på steam. jeg var nødt til å kjøpe cs-cz for å få cd-key som virket i steam...

Cs cz keyer har flere siffer en vanlige cd keyer, så hvordan det går an vet jeg ikke.

Jeg og 4 kompiser bestillte fra elkjøp.no for en mnd siden.

ALLE keyene funket, så jeg tror heller det er dere som er uheldige.

ja, det er greit nok. jeg har også flere venner som fikk HL-key til å funke.

jeg sier ikke at det ikke finnes noen HL-keyer som funker på steam, det jeg sier er

at steam i senere tid har fiksa så fler og fler HL-keyer ikke funker i steam. For at

man skal kjøpe CZ..

Lenke til kommentar

Etter at condition zero kom ut har steam (fu dem) gjort til sånn at du må kjøpe dette spillet for å spille 1.6(sant). Jeg hadde også tenkt å kjøpe hl men så sa en på spaceworld at du må kjøpe cz for å spille 1.6. Synd men sant.... :mad:

Lenke til kommentar
Etter at condition zero kom ut har steam (fu dem) gjort til sånn at du må kjøpe dette spillet for å spille 1.6(sant). Jeg hadde også tenkt å kjøpe hl men så sa en på spaceworld at du må kjøpe cz for å spille 1.6. Synd men sant.... :mad:

Eh.. nei?

Lenke til kommentar

Kan du lese ffs?

DU trenger bare en vanlig hl key som ingen har tatt.

CZ sux0rz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...