Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 herregud mann ,slutt og klage. har du ikke råd med 99.- til nytt hl synes jeg du skal finne deg en annen hobby. er vel bare og forlange nytt spill,eller shit i dem og kjøp på en annen shop. men hvorfor lage oppstyr av 99.- ! Jeg bestilte den for 140 kroner på gamesmix. Den burde virke, så derfor klager jeg. Klart jeg har råd, men herregud da. Den burde virke alikevel!!!!!!!! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 ok,da beklager jeg.. seff skal spillet fungere Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 herregud mann ,slutt og klage. har du ikke råd med 99.- til nytt hl synes jeg du skal finne deg en annen hobby. er vel bare og forlange nytt spill,eller shit i dem og kjøp på en annen shop. men hvorfor lage oppstyr av 99.- ! ikke noe fælt med 99 kr.... det er bare det at nesten INGEN av dem funker!! 85% av alle uåpnede HL CD-keys er allerede i bruk. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg fikk det til nå når jeg gjorde det med CZ keyen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Min bror har samma problem, men keyen virker merkelig nok hos WON, altså 1.5, trur det bare er registreringsserverne hos steamsom er helt klin kokkos Altså, det er jo fordi "cd-key changers" har den, og noen har tatt den! Lenke til kommentar
mechan Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har har samme problem, tok meg tid til å scanne cd-key'n og maile over til en fyr i Valve. alt jeg fikk til svar (fakstisk etter 2 dager), var: Send hele pakka m/ cd og cover til dem så får du ny. hvis du har kvittering på at spillet er kjøpt for mindre en 90 dager siden får du det gratis, hvis ikke koster det 20 euro +porto. Problemet er at det er så mange cd-key makers der ute som bruker opp key's uten å ha kjøpt spillet. Det man også kan gjøre er å sende det fysiske arket med CD-key på til Valve så sletter de kontoen som er registrert med din Cd-key og gir den tilbake til den rettmessige eier: DEG! Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg sendte mail og sa at min ikke funket, fikk beskjed om å sende bilder av Taylor Sherman. Etter jeg hadde sendt dem fikk jeg ny! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg sendte mail og sa at min ikke funket, fikk beskjed om å sende bilder av Taylor Sherman. Etter jeg hadde sendt dem fikk jeg ny! Hvem er Taylor Sherman? Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Taylor Sherman er vel ansvarlig for kundeservice, tipper jeg Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 www.steampowered.com ---> gå på forume og ta et søk etter han. Og finn den rette Taylor Sherman. Send han en pm om problemet og han sender deg en mail som du kan sende bilder av hl covere, cden og keyen. Dermed blir du tilsendt en ny(om keyen ikke er registrert på deg da:p) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjøpte Half-Life for et par daeger siden, og jeg hadde ingen problemer med å legge inn Cd-key. Livay: Man trenger kun Half-Life, og ikke CZ for å spille over Steam! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Lastet ned en "steamløs 1.6" fra en eller annen russisk side. Tror jeg har fått 1.6. Men neida, du kan bare spille på 3-4 egne dedikerte servere, som det tar år å finne uten ordentlig filter. PS: har akkurat samme problem som trådstarter, kjøpte bestselling series for 1,5 år siden, og siden 1.5 blir fadet ut, tenkte jeg at jeg skulle gå løs på 1.6. Men neida, CD key funker visst ikke... BASJ!! Lenke til kommentar
Livay Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjøpte Half-Life for et par daeger siden, og jeg hadde ingen problemer med å legge inn Cd-key. Livay: Man trenger kun Half-Life, og ikke CZ for å spille over Steam! Da var du en av dem som hadde flaks med at det virket. de fleste hl-cd-keyer virker ikke på steam. jeg var nødt til å kjøpe cs-cz for å få cd-key som virket i steam... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjøpte Half-Life for et par daeger siden, og jeg hadde ingen problemer med å legge inn Cd-key. Livay: Man trenger kun Half-Life, og ikke CZ for å spille over Steam! Da var du en av dem som hadde flaks med at det virket. de fleste hl-cd-keyer virker ikke på steam. jeg var nødt til å kjøpe cs-cz for å få cd-key som virket i steam... Cs cz keyer har flere siffer en vanlige cd keyer, så hvordan det går an vet jeg ikke. Jeg og 4 kompiser bestillte fra elkjøp.no for en mnd siden. ALLE keyene funket, så jeg tror heller det er dere som er uheldige. Lenke til kommentar
Livay Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Cs cz keyer har flere siffer en vanlige cd keyer, så hvordan det går an vet jeg ikke. Jeg og 4 kompiser bestillte fra elkjøp.no for en mnd siden. ALLE keyene funket, så jeg tror heller det er dere som er uheldige. da var nok det rett før steam hadde fått sperret halflife keyene deres... men det med at både 13sifra key og 20 sifra key kan fuke, det vet jeg.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 www.steampowered.com ---> gå på forume og ta et søk etter han. Og finn den rette Taylor Sherman. Send han en pm om problemet og han sender deg en mail som du kan sende bilder av hl covere, cden og keyen. Dermed blir du tilsendt en ny(om keyen ikke er registrert på deg da:p) Har du gjort dette selv, eller har du bare hørt om det? Har akkurat registrert meg i steamforumet nå, håper det funker. Skal jo egentlig gå fint bare med bilder da... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da var du en av dem som hadde flaks med at det virket. de fleste hl-cd-keyer virker ikke på steam. jeg var nødt til å kjøpe cs-cz for å få cd-key som virket i steam... Både meg, broren min og 3 av hans kamerater har kjøpt HL og alle har funket! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjøp på internett, ikke i en lokalsjappe. I sjapper kan folk åpne koveret og knabbe cdkeyen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Half Life cd-key'er er jo satt opp til å ikke fungere på steam da... nettop for at man skal være nødt til å kjøpe condition zero for å få cd-key derifra... det har jeg hørt hvertfall. haha lol, betjeningen på elkjøp er sleipe som bare f, det kan jeg love deg. skulle kjøpe cd key jeg også, da en i betjeningen klarte å si at half life til 100 kr IKKE inneholdt cd key, bare utgaven til 300 kr gikk ikke på den selvfølgelig, visste jo at den også inneholdt cd key. en annen i betjeningen sto ved siden av og sa rett etterpå at den inneholdt cd key, så da ble hun litt mindre kjepphøy cd key ene i half life er meninga å virke for steam. steam kom jo ut før cz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå