Plomma2 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 tjo eg har hørt noe sånnt. Da har du blitt grundig lurt. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Valve's lates trick for upping the sale of Counter Strike: Condition Zero is to now remove the cd-key from Half Life Bestseller Edition. So for all of you out there, you now need to buy Condition Zero (which is more expensive by the way) to get the key. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Den får jeg og. Hvor står cd-keyen i half life? En cd key er vel sånn som dette: 4tall-5tall-4tall? f.eks: 1101-10001-1001 Om det ikke er sånn, hvor står da cd-keyen i hl budget? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det ser sånn ut: Hvor er cd-keyen der? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det ser sånn ut:*bilde* Hvor er cd-keyen der? Enten bakpå, på manualen eller klistret inne i koveret Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det ser sånn ut:*bilde* Hvor er cd-keyen der? Enten bakpå, på manualen eller klistret inne i koveret Det var en liten en på boken som var med, men den var invalid på steam. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 CD key er på forsida av manualen Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 CD key er på forsida av manualen Ja, men den virka da ikkje på steam. Den var invalid eller in use. Jeg har ikke gitt den til noen. Hva da? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 http://www.steampowered.com/index.php?area=cd_account_faq Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 http://www.steampowered.com/index.php?area=cd_account_faq jeg har sendt en mail, men de svarer ikke før om noen uker eller noe. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 men jeg har villet spille CS nå Er det noen som vet det? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis du vil spille cs _NÅ_ så lån Steam-kontoen til en venn eller kjøp deg en ny CDkey. Valve jobber sikkert så kjapt de kan. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Smart, men er det noen som vil låne meg en da?? Jeg vil egentlig ha en selv. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) CD key er på forsida av manualen Ja, men den virka da ikkje på steam. Den var invalid eller in use. Jeg har ikke gitt den til noen. Hva da? Var Half-life coveret pakket inn i plastikk? Endret 14. mai 2004 av eXploid Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ingenting de kan gjøre med det. Må heller kontakte Elkjøp da.. feil. se litt her : steampowered. utdrag av teksten: I've tried everything, and I still can't get my CD key to work. Do you still have your original retail package with the printed CD key? If you still have your original printed CD key, we can reset your key. This will remove it from the account that is currently using it, and add it to your account. To do this, you will need to have a working Steam account (create a new one, if you don't have access to your old account). You will need to mail us the original printed CD key, along with your email address and the Steam account that you want the CD key assigned to. Please note that we need the original CD key-we are unable to accept copies or photos. Send your package to: CD Key Reset Valve Software PO Box 1688 Bellevue WA 98009 USA Half Life cd-key'er er jo satt opp til å ikke fungere på steam da... nettop for at man skal være nødt til å kjøpe condition zero for å få cd-key derifra... det har jeg hørt hvertfall. trenger ikke nødvendigvis å være helt korekt for det var en bak kassa i en spillebutikk som sa dette og det kan ha vært et salgstriks... bare tull! broren min bruker en half-life cd-key i 1.6,det funker som bare det til han Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 broren min bruker en half-life cd-key i 1.6,det funker som bare det til han Bruker han Best seller edition eller den ekte? Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Brukte min Blueshift key jeg for å registrere på Steam og synes det fungerte utmerket! Spilte jeg CS i en time elns, så gav jeg bort kontoen min fordi det gikk opp for meg at det faktisk er helt bedritent. Våkne opp folkens! Det er på tide å prøve noe nytt, som er mye bedre Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er det noen her som vil låne bort kontoen sin til meg????????? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 herregud mann ,slutt og klage. har du ikke råd med 99.- til nytt hl synes jeg du skal finne deg en annen hobby. er vel bare og forlange nytt spill,eller shit i dem og kjøp på en annen shop. men hvorfor lage oppstyr av 99.- ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå