Gå til innhold

Half-Life CD key

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre når jeg idag kjøpte en Half-Life Bestseller versjon for 99 kr hos elkøp, og det kommer en feilmelding om at cd-keyen er i bruk eller at den er invalid i steam???

Må jeg bytte Half-Life'en eller?? :ermm:

Har sendt mail til Steam men d tar jo sikkert 1 år før jeg får igjen en mail fra de!! :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå å få ny i butikken. Dersom du ikke får et raserianfall i butikken, lar det seg sikkert gjøre!

Joda, men nå er elkjøp kjent for å ha ganske dårlig kundeservice. Men for din del håper jeg det går :)

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet som dere har. CD-keyen min virker i WON (1.5 ),........så en dag tenkte jeg å gå over til STEAM (1.6 ). Så jeg skriver inn keyen min OG SÅ FÅR JEG TILBAKEMELDING PÅ AT KEYEN MIN ER INVALID ?(da fikk jeg et lite RASERIUTBRUDD, ødela tastaturet plussa at jeg knuste min fine mus mx700) Må si at Steam er noe forbanna dritt som er helt fucket opp!

1.5 4ever.....STEAM SUCKS! :yes:

Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre når jeg idag kjøpte en Half-Life Bestseller versjon for 99 kr hos elkøp, og det kommer en feilmelding om at cd-keyen er i bruk eller at den er invalid i steam???

Må jeg bytte Half-Life'en eller?? :ermm:

Har sendt mail til Steam men d tar jo sikkert 1 år før jeg får igjen en mail fra de!! :angry:

Da er den vel i bruk da.

Da må du prate med elkjøp å si det.

Lenke til kommentar
Ingenting de kan gjøre med det. Må heller kontakte Elkjøp da..

feil.

se litt her : steampowered.

utdrag av teksten:

I've tried everything, and I still can't get my CD key to work.

Do you still have your original retail package with the printed CD key?

If you still have your original printed CD key, we can reset your key. This will remove it from the account that is currently using it, and add it to your account. To do this, you will need to have a working Steam account (create a new one, if you don't have access to your old account). You will need to mail us the original printed CD key, along with your email address and the Steam account that you want the CD key assigned to. Please note that we need the original CD key-we are unable to accept copies or photos. Send your package to:

CD Key Reset

Valve Software

PO Box 1688

Bellevue WA 98009

USA

Lenke til kommentar

feil.

utdrag av teksten:

I've tried everything, and I still can't get my CD key to work.

Do you still have your original retail package with the printed CD key?

If you still have your original printed CD key, we can reset your key. This will remove it from the account that is currently using it, and add it to your account. To do this, you will need to have a working Steam account (create a new one, if you don't have access to your old account). You will need to mail us the original printed CD key, along with your email address and the Steam account that you want the CD key assigned to. Please note that we need the original CD key-we are unable to accept copies or photos. Send your package to:

CD Key Reset

Valve Software

PO Box 1688

Bellevue WA 98009

USA

Half Life cd-key'er er jo satt opp til å ikke fungere på steam da... nettop for at man skal være nødt til å kjøpe condition zero for å få cd-key derifra... det har jeg hørt hvertfall. trenger ikke nødvendigvis å være helt korekt for det var en bak kassa i en spillebutikk som sa dette og det kan ha vært et salgstriks...

Lenke til kommentar
Gå å få ny i butikken. Dersom du ikke får et raserianfall i butikken, lar det seg sikkert gjøre!

Joda, men nå er elkjøp kjent for å ha ganske dårlig kundeservice. Men for din del håper jeg det går :)

De kan ha så dårlig kundeservice de bare vil.

Han har fortsatt 30 dagers returrett.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme problemet som dere har. CD-keyen min virker i WON (1.5 ),........så en dag tenkte jeg å gå over til STEAM (1.6 ). Så jeg skriver inn keyen min OG SÅ FÅR JEG TILBAKEMELDING PÅ AT KEYEN MIN ER INVALID ?(da fikk jeg et lite RASERIUTBRUDD, ødela tastaturet plussa at jeg knuste min fine mus mx700) Må si at Steam er noe forbanna dritt som er helt fucket opp!

Ja å knuse ting løser alle problemene, genialt, ta skjermen neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Hehe, høyere skonummer enn IQ? *grin*

Lenke til kommentar

Send meg adressen din, så skal jeg sende deg en fin (litt rusten) småøks, så kan du knuse alt av datautstyr du har, derved er dine sorger over. Så går du ut og kjøper noe du kan kose deg med, og som bare du bestemmer hvordan bygges, Duplo.

Lenke til kommentar

vi trenger mindre folk som deg

Lenke til kommentar

Du har kjøpt en vare som ikke tilfredstiller dine krav fordi en stor del av spillet er uspillelig pågrunn av at deler av produktet "mangler" (internett-spilling), derfor krever du refusjon eller ny vare.

Jeg er en prinsippfast mann som klager og herjer til jeg får det sånn jeg vil. Men ha en høflig og grei tone, bråking hjelper ikke.

Edit: ^ Når det gjelder mangelfulle varer :)

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar
Min bror har samma problem, men keyen virker merkelig nok hos WON, altså 1.5, trur det bare er registreringsserverne hos steamsom er helt klin kokkos

Ganske logisk forklaring på det.

Steam registrer en key til en konto, da kan ingen andre lage en konto med den keyen.

På 1.5 (som har WON) så er det ingen konto, så 200 stk kan ha samme key og bruke den på 1.5 så lenge bare en spiller omgangen.

Lenke til kommentar

feil.

utdrag av teksten:

.......

CD Key Reset

Valve Software

PO Box 1688

Bellevue WA 98009

USA

Half Life cd-key'er er jo satt opp til å ikke fungere på steam da... nettop for at man skal være nødt til å kjøpe condition zero for å få cd-key derifra... det har jeg hørt hvertfall. trenger ikke nødvendigvis å være helt korekt for det var en bak kassa i en spillebutikk som sa dette og det kan ha vært et salgstriks...

Bare tullpreik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...