_-CobrA-_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Lagde en gang et kabinett med ett akvarium (med fisker i) fiskene kunne svømme rundt om kring i kabinettet og kikke på katoder og det ellers så jalla-lysende kabinettet mitt.... kanskje dere kunne prøve å lage noe sånt under prosjekt? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Et kabinett fylt med vann, med fungerende komponenter oppi? Tror det ikke før jeg får se det, noen bilder? (Har blitt gjort uten suksess, utenom fluorinert prosjektet som var her for en stund siden) Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg er enig med bamse frar. men tenk den effektive vann kjølingen Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hehe, tvilsomt. Men det hadde vært gøy å se noe slikt Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 kanskje han mente at kabbinettet var vanntett eller noe sånt? og lå oppi et akvarium Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tror han mente at han hadde et akvarium med fisker oppi kabinettet..! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tror han mente at han hadde et akvarium med fisker oppi kabinettet..! leste litt mer nå jeg og nå tror jeg det samme Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Nei nei nei! Hadde bygd ut kabinettet sån at cd rommene og floppy + HD var lenger uti så skjærte jeg hull i "taket" og puttet akvariumet nedi sånn at 40% var inni og 60%stakk ut (kort fortalt) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skjekk ut http://www.madville.com/link.php?id=57229&t=23 dette "kabinettet" vant Maximum PC's Rig of the Year konkurranse i fjord. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nei nei nei! Hadde bygd ut kabinettet sån at cd rommene og floppy + HD var lenger uti så skjærte jeg hull i "taket" og puttet akvariumet nedi sånn at 40% var inni og 60%stakk ut (kort fortalt) Aha, ja da forstår jeg. Kan jo ha sett noe stilig ut, men jeg liker ikke kokt fisk Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Skjekk ut http://www.madville.com/link.php?id=57229&t=23 dette "kabinettet" vant Maximum PC's Rig of the Year konkurranse i fjord. Noe sånt jeg lagde ja , men akvariumet stakk litt ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå