-Logos- Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hei jeg har en ny pc med dvd-spiller og dvd-brenner, men når jeg låner en dvd og skal se på den kommer det ikke lyd. Filmen kommer som normalt i windows media player 9 men uten lyd. I windvd kommer det ingen gyldig stasjon/plate funnet. hva skal jeg gjøre for å få lyd. Håper på positivt svar. Endret 4. mai 2004 av mariunae Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 får du lyd når du spiller en vanlig audio cd? mulig du trenger en audio kabel... Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 funker fett med en vanlig cd. ikke noe med lydkabel å gjøre. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Antagelig må du mangle et lydcodec...Hva slags lyd er det på denne DVD en du spiller av..DTS eller AC3, eller begge deler?.. En mulighet, prøvå installere PowerDVD eller WinDVD... Jeg personlig, har ikke noe særlig tro på WMP som DVD avspiller.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er dette en kjøpt plate eller noe hjemmelaget? Funker den fint i stasjonære avspillere? WinDVD har jeg liten/ingen peiling på, jeg bruker kun PowerDVD. Heia kan være inne på noe hvis platen har DTS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå