Sky_Hawk Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg kjøpte Dette lydkortet på komplett, men da jeg skulle montere det var den jern feste greia som jeg skal tre ned i på baksiden av kabinettet for stor.? (Hvet dette ikke er Grafikkort men det var ingen andre steder jeg fant passende). Noen andre som har samme kortet og samme problemet eller? Hvordan skal jeg fikse det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er hovedkortet plassert riktig? Kva kabinett og hovedkort har du? Alle PCI-kort skal vel passe, eller? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Ja da hoved kortet og alt er riktig plassert. Har Dette hk og et skyhawk midi tower. Den jern greia på lykortet sto for langt ut fra kortet så det ble nesten 3 mm for langt unna og passe i pci sloten. Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har du prøvd kortet i alle PCI slottene? I noen tilfeller kan enden på div. kort være litt trange å få ned i sporet. Har du noen andre PCI kort som du kan sammenligne med? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Har bare prøvd en ja. Får kanskje prøve på flere etetrpå og de om jeg får det til og sitte. Har ikke prøvd med noen andre pci kort så jeg hvet ikke om det er lydkortet eller kabinettet. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er jo et PCI-kort! Da skal det jo også passe i et PCI-spor... Mulig at du må bøye til den tunga som skal ned i sporet i bakkant av hk. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Skrur opp og prøver og bøye og tilpasse det litt med det samme jeg. Håper jeg får det på plass da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå