M4cr0s Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Anders Leipstad: Joa, datadeler koster omtrent det samma (utenom enkelte spesielle deler) - rundt 10k for en moderat urstyrt ferdigbygget maskin. Dog, glem ikke den lønnsøkning, inflasjon osv. som har funnet sted. 10k er fortsatt litt penger, men langt mindre enn før da...Generelt sett har nok datadeler blitt en del billigere i forhold til inntektsøkning og slikt! Problemet er bare det at vi har fått en rekke nye produkter, alt fra cd-rom/dvd, brennere, 3D-kort og alt det der som jo er "standard". Vinninga har gått opp i spinninga rett og slett ;- Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 *** Slutt og drøm og begynn og realiser *** Spander på deg ett nytt grafikkort ... Det gjør susen :smile: (Som og få en ny maskin berre du kjøpe rette grafikk kortet) Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Penger er ikke allt ... hehe har selv oppgradert for 20000 i år ... hva har jeg igjen ? en litt fancy utgave av en pc som du kan kjøpe i butikken for det samme... (starta opprinnelig med en komplett PIII 500 Mhz ) nå er det bare diskettstajonen som er igjen av den ..... men sånn er det når man liker å oppgradere .... PS .... til den fattige studenten : solgte ett KA7-100 hk med slot a 900 M/kraftig vifte og 640 MB SD Ram for 2000 spenn .... tidligere solgte jeg ei kasse med hk + PIII 500 mhz cpu + 256 MB SD Ram + en 52 x CDrom som var kun brukt en gang for 1800 Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 kan i tilleg nevne at jeg i 3dmark 2001 nå får 8016 poeng ... hvilket jeg synes er for dårlig Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Gjør som meg.. La vær å studere, få deg en jobb istedet. Da får du råd til PC, og slipper studielån på 300.000 som du må betale på til du blir 40. :smile: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 hm.. for over ett år sidan satt eg fortsatt på faren min sin Cyrix 200, 32MB RAM, 4MB skjermkort (hæ? ikkje verst) og 2GB hd.. men då sa eg te meg sjøl atte Nei, detta går ikkje (nåke det heller ikkje gjorde) så eg kjøpte meg pc sjøl.. dumt at eg ikkje får tatt 3dmark test på den, men ram-overføringå er på heile 75MB/s i Sisoft Sandra 2001... Det er faktisk litt øve 10% av scoren på min maskin :razz: Cyrixen deler nå internett, og når eg sitter på den er det skikkelig fælt altså.. kjøre Win98se, finne ikkje win95, men skulle gjerna hatt det... Jaja, må vel snart kjøpa nåke nytt te pc'n min nå, eller kanskje eg skal setta inn plexi og neon i Cyrixen? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg oppgraderte min celeron 333 til en 800 etter en stund fant jeg ut at jeg ville selge for så å kjøpe helt nytt. Men plutselig var den mer ettertraktet siden det stod PC "800" Mhz til salgs. Kjøperen fikk 17 toms Targa 196 sdram 10 gb ata33 16 mb Banshee Aopen bh6bc. Han ga meg 5500 Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Fast inntekt? Hva er det, er det sånn at man bare får penger? Hvor melder jeg meg på... hadde smakt med noe penger. Eneste jeg har kjøpt til min PC på 1år er hovedkort/cpu - fikk en skjerm i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå