hans A Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvis en har flere brukere og den ene legger inn MSN Messenger. (Bare en fjortis i huset!) Hvorfor kommer programmet/meldingene opp når hvem som helst er pålogget. Er det noen måte å begrense dette til bare den ene brukeren? Blir jo litt problematisk når personlige meldigner dukker opp når andre enn fjortissen er pålogget. Bruker Win XP og telenor ADSL. (Uten router) Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Husker at jeg kunne velge om msn-brukernavnet skulle begrenses til bare gjeldende bruker eller alle brukere på datamaskinen hvis ikke jeg husker feil. Dette skjedde etter jeg la inn messenger 6.1 (tror jeg) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ja..also logga d på inn på din logg eller.? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Husker at jeg kunne velge om msn-brukernavnet skulle begrenses til bare gjeldende bruker eller alle brukere på datamaskinen hvis ikke jeg husker feil.Dette skjedde etter jeg la inn messenger 6.1 (tror jeg) Var det under selve installeringen du fikk dette valget. Eller er det mulig å gjøre i ettertid. Det er desverre ikke min PC dette gjelder så jeg får ikke mulighet å sjekke dette ut selv. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvorfor kommer programmet/meldingene opp når hvem som helst er pålogget. Blir personen automatisk logget inn uansett? Har dere forskjellig konto på PC-en, eller? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Hvorfor kommer programmet/meldingene opp når hvem som helst er pålogget. Blir personen automatisk logget inn uansett? Har dere forskjellig konto på PC-en, eller? Alle har forskjellige kontoer. Må loggges på manuellt. Og alle har full admin-tilgang. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Alle har forskjellige kontoer. Må loggges på manuellt.Og alle har full admin-tilgang. Har du noensinne logget på på en annens brukerkonto? Tydeligvis logger den jo inn automatisk med samme brukernavn, og det er vel bare å slå det av? Bruker selv bare aMSN, så husker ikke helt hvordan MSN-oppsettet var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå