Dommedagsprofet Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei. Dette er et spørsmål bare av ren nysjerrighet. På listen over hvem som er innlogget nederst på forumet står en oppføring med teksten "Søkemotoren Google" listet sammen med de andre brukerene. Forskjellen er at denne er ikke en link, og dermed har ikke noen profil, men er allikevel listet sammen med registrerte brukere. Jeg ser også på den detaljerte medlemslisten at "Søkemotoren Google" tilsynelatende leser på forskjellige emner. Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Kanskje det er meint at dersom du søker i Google så kan du finne ord frå hw.no forumet? Endret 4. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er søkerobotene til google som går igjennom forumet og indekserer sidene. Hotbot er også ofte innom. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 OK, jeg synes bare det var så merkelig at den ble listet sammen med registrerte brukere når den ikke er det. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er en "feature" i IPB, det er mulig og skru av at den vises, og jeg vil nesten tro at IPB sjekker om det er google etter ip. google er vanligvis samme bruker som en "Guest" Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er nok User Agent i HTTP-headeren som brukes. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hahaha, stilig.. På mine sider får jeg ofte besøk av disse, det ser jeg i loggen, men å ha det som en bruker var jo ganske stilig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er google ja, kan virke som at en egen maskin er dedikert for å surfe forumet vårt da vi har hatt godt over 1 million hits fra google alene hvis jeg husker rett. Ut fra en bestemt ip-rekke så kjenner systemet automatisk igjen google sine duer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 02/08/2004 : 09:19)google alene hvis jeg husker rett. Ut fra en bestemt ip-rekke så kjenner systemet automatisk igjen google sine duer OT: Oi, det der var jammen en slitsom artikkel å lese, haha. Lenke til kommentar
KS Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Men hva skjer når konkurentene begynner å ta i bruk katter? Vil de spise alle duene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg