Nervevrak Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Sliter stort med å få riktig hastighet på min 704/128 linje. Og tenkte jeg skulle prøve det som står beskrevet på linken under: Sette riktig RWIN verdi. Men ser det er kun Win98 og Win2000 som står beskrevet. Jeg kjører WinXPpro, og lurte på hvordan jeg justerer på denne Eller har muligens XP noen form for atomatikk på dette, slik at det ikke er nødvendig Om det går, er det noen som har ca verdi som burde passe bra til linjen jeg har? Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tror du kan kjøre den for W2k, men er du sikker på at det er her problemet ligger? Sjekk evt ut http://speedguide.net og prøv TCP/IP analyser... så kommer det opp melding om det lønner seg å endre.... (dog ikke helt 100%, men helt OK) win XP er i utgangspunktet bedre konfigurert for Internet via bredbånd enn tidligere OS Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Takker for den linken. Den melte om at det var lite jeg hadde å hente på å forandre. Men kom opp med alternative RWIN verdier jeg kan forsøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå