lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Heisann... Jeg skal modde et lian li pc-75usb (sølv ja...) snart. Jeg er litt usikker ossen jeg skal modde det... Har forestilt med blåe katoder, vifter og sånt, men jeg er litt usikker... Hadde vert fint om noen kunne komme med litt forslag. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?act=Search&f= Endret 4. mai 2004 av dD. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan anbefale deg å kjøpe et nytt vindu fra koolpcmods.com! Der kan du få laseretcha et vindy\u med personlig motiv om du vil. Har selv et vindu fra dem. Uten lys Med lys Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvor fant du det og hvordan fikk du navnet ditt inskervet på vinduet og passer det til et PC65USB? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 står jo en link der da www.koolpcmods.com Lenke til kommentar
lizon Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Kan anbefale deg å kjøpe et nytt vindu fra koolpcmods.com!Der kan du få laseretcha et vindy\u med personlig motiv om du vil. Har selv et vindu fra dem. Uten lys Med lys Det der var sinnsykt kult!! hvor masse betalte du får det? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Kan anbefale deg å kjøpe et nytt vindu fra koolpcmods.com!Der kan du få laseretcha et vindy\u med personlig motiv om du vil. Har selv et vindu fra dem. Uten lys Med lys Det der var sinnsykt kult!! hvor masse betalte du får det? Takker. Jeg husker ikke helt, men det var ganske billig. De var kule og skreiv gift på tollpapira også så det gikk greit gjennom tollen Du kan også sende inn bilde som de brenner på et vindu med 600 dpi. På den måten kan du få et helt eget motiv. Edit: Skriveleif. Endret 6. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå