lokeland Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Utrolig clean side! Tøft design, men hvor blir det av innholdet? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Så fantastisk behagelige farger! Overalt! Er ikke overbevist om at menyløsningen er den beste. Ihvertfall ikke mouseoveren. Hva med et helt enkelt fargeskift? Som jeg nevnte for deg tidligere, Mikka, er jeg ikke storfan av nyhetsskillene. Nå ser jeg plusser går mer igjen i designet, men fremdeles, noe litt tydeligere hadde gjort seg, tror jeg. Ble litt "frittstående" og sånnt med de der nå. Svært sexy, Mr. Berg! EDIT: Megastilig countdown!! Endret 5. mai 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Lekkert! Det eneste jeg synes du kunne endret, er krysset som skiller de forskjellige artiklene. Prøv med en tynn liten strek istedet. Kanskje også mouseoveren, prøv heller med noe enklere. Digget nedtellingen Endret 5. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Takk igjen for kritikk! Hehe, ok! Artikkelskiller skal skiftes, mouseover skal skiftes. Bugger skal jeg jobbe på. Hvis noen tilfeldigvis kunne ha en forklaring på Firefox-buggen, så hadde det vært flott! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Likte ikke den firkanta logoen nederst til venstre... den ødelegger... og litt for mye bilder.... eller fin! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 a#leder:hover, a#innenriks:hover, a#utenriks:hover, a#sportogfriluftsliv:hover, a#rogaland:hover, a#telemark:hover, a#lokal:hover, a#omytringsfrihet:hover, a#nyhetsarkiv:hover, a#bildearkiv:hover, a#leserinlegg:hover { border: none; } har du hørt om 'class' ?? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis noen tilfeldigvis kunne ha en forklaring på Firefox-buggen, så hadde det vært flott! Har ihvertfall en idè: Bygg opp siden med CSS/divs Ser veldig pent ut dette! Kan egentlig ikke sette fingeren på så mye bortsett fra "problemløsningen" min ovenfor. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har vel ingen forklaring på Firefox problemet, men det ser ut til å virke hvis man ikke bruker <link> og tar stylesheeten rett i dokumentet. Hvorfor aner jeg ikke :S Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg fikk til firefox-casen. Problemet var en z-index: -1 Har endret mouseover og artikkelskiller. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Synes mouseoveren er litt svak, ser det nesten ikke på min skjerm :S Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg likte mouseoveren.. Anonym og fin. Artikkelskille ble litt vel smalt.. gjøre det litt bredere kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå