mikk- Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Siden de gamle sidene, som egentlig ikke er så gamle, er så triste og mørke og kjedelige, tenkte jeg jeg skulle lage noen nye som var litt lysere og penere Jeg vet ikke i hvilken grad jeg har lykkes - det er opp til dere å avgjøre. >Klubblan.net v6.0b Ka fålke tøkt? All kritikk er velkommen, konstruktiv som ukonstruktiv, men prøv helst å begrunne kritikken din. Om noen kan raportere om bugger, ville det også være flotters. Jeg vet den ikke validerer i w3 enda, men majoriteten av feilene er alt-definisjoner i img-tagger. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Får bare opp en slags nedtelling her. Bruker Firefox 0.8 Endret 4. mai 2004 av Eksos Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 - Jeg ser en hvit strek på bunnen, bare en piksel elns, men det ser ikke ut som den skal være der. - Kryssene som skiller nyhetene ser litt merkelig ut. En tynn, kort strek hadde kanskje passet bedre? - *K klubblan.net nederst på siden til venstre ser litt malplassert ut - Skriften på 'Neste lan blah *noen tall*' er for stor IMO. Få den litt mindre. - Det holder kanskje å nevne at det er du som har laget designet én gang? Ellers er hele greien deilig Lenke til kommentar
bernini Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Holder på med en ekkel anal-yse til i morgen, så kritikken blir ikke så fyldig, men det ser ikke ut som den trenger å være det heller etter førsteintrykket - PENT - Kanskje litt skarp blåfarge. Ellers er det nydelig fargevalg. - Digget nedtellingen - Stjernen i midten av footer er ikke jevn med resten. Vet ikke om det skal være sånn. - Likte ikke mouseover - Teksten ble liksom litt "skitten" - "Les mer..." på nyheter kunne med hell vært stillt helt til venstre - Likte logoen nede til venstre - Sponsorene ødelagte litt, men det er det vel ikke så mye å gjøre med. - "Navigasjonsfirkanten" kunne godt vært plassert opp til toppen uten det hvite mellomrommet over, slik som på andre siden. Det var det jeg så i farten, utrolig bra arbeid Edit: Lager telleren lyd, eller var det noe annet på min maskin? Hvis ikke, vekk med lyden. Endret 4. mai 2004 av gordito Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Får bare opp en slags nedtelling her. Bruker Firefox 0.8 Ser det ja. Uff.. Jeg har ikke peiling på hva løsningen kan være heller. - Jeg ser en hvit strek på bunnen, bare en piksel elns, men det ser ikke ut som den skal være der.Hvilken browser bruker du? - Skriften på 'Neste lan blah *noen tall*' er for stor IMO. Få den litt mindre.Skal vurderes - Det holder kanskje å nevne at det er du som har laget designet én gang? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hmm, sorry - har nok sett deg lage finare ting, Mikka. Men - det er ikkje dermed sagt at dette var "mindre pent"! + Stilig header, men litt ensformig kanskje? + Fine farger + Logisk plasserte ting + Kul overgang Header - Innhold - tabeller og rotekode - Ufin mouseover på menyen - Likte ikkje * etter kver overskrift rundt på sida.. Hmm, det var vel det.. Håper iallefall du tar til vettet og skriver logiske sider (les: css layout) i framtida Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 I firefox vises bare en liten boks der det står: +23 dager +19 timer +53 minutter Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 *starte IE* Oooh! Ganske fint, selv om det var litt for mange + og * -tegn etter min mening. Du trenger kansje en submit-boks på pollen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Tusen takk til alle kritikkgivere!! Når det gjelder koden, så _prøvde_ jeg iallfall denne gangen. Jeg stod plutselig helt fast, og jeg kom på at hvis jeg gikk over til tables, så var det hele gjort på en time. Derfor gikk jeg tilbake til tables igjen. :rødme: Til dere som bruker firefox: Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men det skjer beklageligvis. Dette må selvfølgelig rettes før sidene kan brukes. Mouseoveren skal sees på. Ting som footeren og stjernene etter overskriftene har jeg både fått positiv og negativ kritikk på. Velger derfor å ha dem der siden jeg selv synes de ble relativt bra, inntill videre iallfall. EDIT: Du trenger kansje en submit-boks på pollen?Da må man klikke en gang ekstra for å stemme Endret 4. mai 2004 av Mikka Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 EDIT:Du trenger kansje en submit-boks på pollen?Da må man klikke en gang ekstra for å stemme Vel, du er nok nødt til å ha det, hvis ikke du bytter ut radioene med knapper av et eller annet slag... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) EDIT:Du trenger kansje en submit-boks på pollen?Da må man klikke en gang ekstra for å stemme Vel, du er nok nødt til å ha det, hvis ikke du bytter ut radioene med knapper av et eller annet slag... Du sier ikke det Mulig det er best å begynne med designet før du setter opp PHP Scripts og MySQL databaser. Endret 4. mai 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vel, du er nok nødt til å ha det, hvis ikke du bytter ut radioene med knapper av et eller annet slag... Hørt om "onClick" eller "onChange"? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Vel, du er nok nødt til å ha det, hvis ikke du bytter ut radioene med knapper av et eller annet slag... Hørt om "onClick" eller "onChange"? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Javel, hvis du vil diskriminere de 10% som ikke har JS påskrudd... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Javel, hvis du vil diskriminere de 10% som ikke har JS påskrudd... who cares about enden ? Endret 4. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Javel, hvis du vil diskriminere de 10% som ikke har JS påskrudd... Hva om du detekterer js da? Kan vise submit-knapp for browsere uten js. Går fint det. Man bruker faktisk js til å detektere js. Ganske ironisk... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det vil medføre endel mer trøbbel og ekstra koding istedenfor å legge inn en liten og pen CSS-stylet submit-knapp. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det vil medføre endel mer trøbbel og ekstra koding istedenfor å legge inn en liten og pen CSS-stylet submit-knapp. Tja. Én linje js er vel ikke så mye koding? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Javel, hvis du vil diskriminere de 10% som ikke har JS påskrudd... Hva om du detekterer js da? Kan vise submit-knapp for browsere uten js. Går fint det. Man bruker faktisk js til å detektere js. Ganske ironisk... <noscript><input type="submit"></noscript> funker fjell (tror jeg). Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 <noscript><input type="submit"></noscript> funker fjell (tror jeg). Visst pokker! Det går jo også! (tror jeg også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå