ClawHammer Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det noen av dere som har had problemer me at i pinnacle studio 9 så henger den sei i laging av film(DVD) dette skjedde flere ganger... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Når jeg bruker et program som heter FRAPS 2.0 så hakker det under filming på pcen (Filming i spill) er det rammen min som jør dette eller er det bare programme som ikke liker AMD? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Ingon som kveit? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ingon som kveit? Ikke jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du poster forressten i feil forum. Videoredigeringsforumet er plassen du vil poste... det er forumid 83... -- Dessuten fatter jeg ikke hva problemet var... Post 1 og Post 2 henger ikke sammen. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg bruker fraps 1 og capturer cs med 640x480. Det hakker ikke da i hvertfall. Kanksje du må endre på inntsillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå